کد خبر: 677276
تاریخ انتشار :

اعتراف تیری آنری: ژاوی من را سر جایم نشاند

تیری آنری فاش کرد چطور در ابتدای پیوستنش به بارسلونا، ژاوی او را سر جایش نشانده است.

اعتراف تیری آنری: ژاوی من را سر جایم نشاند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، آنری بعد از ترک آرسنال در سال 2007 به بارسا پیوست و سه سال در این باشگاه بازی کرد. او 226 گل برای توپچی‌ها زد و با آنها دو بار لیگ برتر را فتح کرد و در نهایت در ازای 21 میلیون پوند روانه نوکمپ شد.

اما به نظر می‌رسد شهرتش باعث نشده که از ژاوی جواب تندی نشنود.

ستاره سابق تیم ملی فرانسه گفت: «وقتی وارد بارسا شدم، به شعار "بیش از یک باشگاه" که در گالری نصب بود، خندیدم. ژاوی هم به من گفت، اینجا هنوز چیزی نبردی... وقتی بردی، می‌توانی حرف بزنی.»

هافبک بارسا که 767 بازی برای این تیم انجام داد، دو سال از آنری کوچک‌تر است، اما در آن زمان هم جزء بازیکنان اصلی بارسا بود. او در مقطع مورد نظر آنری، 27 ساله بوده اما همان زمان سه بار لالیگا و یک بار لیگ قهرمانان را فتح کرده بود. ژاوی هشت فصل دیگر را در بارسا گذراند و در مجموع 27 جام در طول حرفه‌اش به دست آورد، از جمله جام جهانی.

آنری همچنین توضیح داد که قوانین در رختکن تیم‌ها چگونه کار می‌کنند: «در کل، وقتی وارد یک باشگاه می‌شوی، قدیمی‌ترها قوانین را به تو می‌گویند. وقتی وارد آرسنال شدم، غیرممکن بود که بتوانم هرکاری دلم خواست را انجام دهم. اگر پایت را یک کم از گلیمت درازتر می‌کردی، جریمه می‌شدی.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها