کد خبر: 620891
تاریخ انتشار :

لاپورتا: مسی به لیگ قهرمانان بیشتر از پول اهمیت می دهد

رئیس باشگاه بارسلونا اطمینان دارد که مسی در تیم می ماند هر چند که هنوز توافق نهایی با او صورت نگرفته است.او تاکید کرد که این فوق ستاره آرژانتینی به قهرمانی در لیگ قهرمانان بیشتر از پول اهمیت می دهد.

لاپورتا: مسی به لیگ قهرمانان بیشتر از پول اهمیت می دهد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یکی از دغدغه های بزرگ هواداران بارسلونا جدایی مسی است.

مسی بازیکن آزاد است و در صورتی که دوست داشته باشد می تواند آبی اناری ها را ترک کند.

اما لاپورتا خیال هواداران را راحت کرد. او گفت: همچنانکه آگوئرو هم گفت مسی دوست دارد با او بازی کند و این نشان می دهد که او در بارسلونا خواهد ماند. هنوز توافقی با مسی صورت نگرفته است اما مذاکرات به خوبی پیش می رود. می دانیم که مسی هم دوست دارد در بارسلونا باقی بماند. بعد از ارزیابی مالی تکلیف مسی را هم روشن خواهیم کرد.

او ادامه داد: مشکل ما با مسی مالی نیست.او خیلی خوب شرایط را درک می کند. او دوست دارد تیمی مدعی برای قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان ساخته شود و این اولویت او است.

لاپورتا درباره جذب بازیکنان جدید گفت: روند جذب بازیکن ادامه خواهد داشت. تیم ما نیاز به تغییرات زیاد دارد. در هفته بعد خبرهای بیشتری در راه خواهد بود. باید تیمی مدعی و قوی بسازیم و توازن را به تیم برگردانیم.

بارسلونا تاکنون با سرخیو آگوئرو، اریک گارسیا و امرسون قرارداد امضا کرده است و در آستانه توافق با واینالدوم و ممفیس دپای هلندی هم قرار دارد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها