کد خبر: 677328
تاریخ انتشار :

سی تی مدعی است اما جادوی رئال را فراموش نکنید

استیو مک من من، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که نباید منچسترسیتی را برنده قطعی نیمه نهایی لیگ قهرمانان دانست.

سی تی مدعی است اما جادوی رئال را فراموش نکنید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت. 

بازیکنان سیتی در چند هفته اخیر در بهترین شرایط از ابتدای فصل تا به حال قرار گرفته و عملکردی بسیار خوبی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان داشته‌اند. 

این در حالی است که رئال مادرید، علیرغم قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی اسپانیا، نمایش پر فراز و نشیبی را در چند هفته اخیر ارائه کرده و همین باعث شده که بسیاری سیتی را مدعی اصلی صعود به دیدار فینال لیگ قهرمانان بدانند. 

شاگردان پپ گواردیولا همچنین انگیزه بسیاری برای گرفتن انتقام شکست ناباورانه در نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان دارند و امیدوار هستند که امسال بتوانند به رویای دیرینه قهرمانی در این رقابت‌ها برسند.

اما مک منمن معتقد است که هرگز نباید رئال مادرید را خصوصا در لیگ قهرمانان دست کم گرفت چون ستاره‌های این تیم می‌توانند شرایط را تغییر دهند. 

او در این باره به رلوو گفت:« سیتی مدعی اصلی است اما اینجا لیگ قهرمانان است و جادویی در سانتیاگو برنابئو وجود دارد. صحبت زیادی درباره هالند مطرح شده است اما رئال مادرید هم رودریگو، وینیسیوس، کریم بنزما و لوکا مودریچ را دارد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها