کد خبر: 677779
تاریخ انتشار :

این دو نفر تیم قدیمی تهران را احیا می‌کنند (عکس)

دو عضو نفتی هیات رییسه فدراسیون فوتبال به دنبال احیای تیم ریشه‌دار تهرانی هستند.

این دو نفر تیم قدیمی تهران را احیا می‌کنند (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران یکی از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال تهران است که سابقه زیادی دارد و افتخارات خوبی نیز در دوران طولانی فعالیت خود کسب کرده است. این تیم بعد از شرایط مالی عجیبی که در پی قوانین موجود در وزارت نفت به وجود آمد با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم کرد و در نهایت منحل شد!

حالا اما تلاش‌هایی صورت گرفته که تا تیم ریشه‌دار فوتبال تهران بار دیگر به فعالیتش ادامه بدهد.

منصور قنبرزاده و بهرام رضاییان دو عضو وزارت نفتی هیات رییسه فدراسیون فوتبال هستند که به دنبال احیای تیم قدیمی نفت تهران افتاده‌اند. قنبرزاده که اکنون نایب رییس فدراسیون فوتبال است و مدت‌ها مدیرعامل نفت تهران بود به همراه رضاییان که علاوه بر عضویت در هیات رییسه مدیرعاملی باشگاه پارس جنوبی جم را برعهده دارد، روز گذشته با حضور در هیات فوتبال تهران جلسه‌ای را با احمدرضا براتی سرپرست و عباس تیموری دبیر این هیات برگزار کردند.

در این نشست مشترک دو عضو موثر فوتبال ایران با براتی و تیموری راهکارهای احیای نفت تهران را بررسی کردند و قرار است اقدامات اجرایی در این خصوص صورت بگیرد.

قنبرزاده و رضاییان دو مدیر ورزشی و موفق فوتبال هستندکه سال‌ها در استخدام وزارت نفت بوده‌اند. آنها که به خوبی از مشکلات تیم‌داری وزارت نفت در لیگ برتر باخبر هستند، سعی دارند راهکاری برای رفع موانع برای فعالیت تیم‌های نفتی در سطح حرفه‌ای پیدا کنند تا مشکل موجود بر طرف شود و نفت تهران نیز دوباره به عرصه فوتبال کشور برگردد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها