کد خبر: 677821
تاریخ انتشار :

لحظه‌ای که رشید، سید حسین نشد!(عکس)

رشید مظاهری اگرچه قصد زدن پنالتی برای پیکان مقابل سپاهان را کرده بود، اما در لحظه آخر از تصمیم خود پشیمان شد.

لحظه‌ای که رشید، سید حسین نشد!(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان باتجربه پیکانی‌ها در جریان بازی تیمش با سپاهان لحظات تلخی را تجربه کرد. او که نیم فصل بعد از اختلافات پیش آمده با ژوزه مورایس سپاهان را به مقصد پیکان ترک کرد، انگیزه زیادی برای درخشش مقابل تیم سابق خود داشت.

رشید بازی را هم با روحیه خوبی شروع کرد و چند سیو فوق‌العاده را تا قبل از پنالتی سپاهانی‌ها انجام داد. علاوه بر مهار یک شوت از راه دور و یک شوت زاویه بسته، اوج کار او در دقایق ابتدایی بازی مهار ضربه شهریار مغانلو در موقعیت تک به تک بود. بعد از آن اما اتفاقاتی در جریان بازی رقم خورد تا هیچ‌کدام از بازیکنان پیکان تمرکز کافی را برای ادامه مسابقه نداشته باشند.

کارت زرد عجیبی که در دقیقه 30 بازی وحید کاظمی به رشید داد و همچنین پنالتی گرفته شده برای سپاهان و بعد هم اخراج تمیروف ، پیکانی‌ها را حسابی عصبانی کرد و در نهایت یک شکست تلخ برای این تیم ثبت شد.

اتفاق جالب بازی درباره رشید مظاهری اما در صحنه‌ای بود که وحید کاظمی اعلام ضربه پنالتی به سود پیکان کرد. در دقیقه 70 داور وسط خطا روی مهاجم پیکان را پنالتی تشخیص داد. در این لحظه اگرچه غلامرضا ثابت ایمانی توپ را برداشت تا ضربه را بزند، اما رشید سریعا خود را به محوطه جریمه حریف رساند و قصد کرد تا ضربه پنالتی را بزند. چند ثانیه بعد و بعد از گفت و گوی کوتاهی که ثابت‌ایمانی با مظاهری انجام داد، این گلر باتجربه از زدن ضربه پنالتی پشیمان شد و به سمت دروازه خودی حرکت کرد تا هافبک خودروسازان ضربه را بزند و البته نیما میرزازاد آن را مهار کند.

این اتفاق دقایقی بعد از آن رخ داد که ژوزه مورایس تصمیم به تعویض دروازه‌بان تیم خود گرفت و در حالی که پیام نیازمند مشکلی برای ادامه بازی نداشت، اما نیما میرزازاد را به زمین فرستاد. این در حالی بود که رشید که در نیم فصل اول اکثرا با نظر مورایس روی نیمکت ذخیره‌ها می‌نشست هیچ وقت مثل میرزازاد چنین تجربه‌ای پیدا نکرد! شاید اگر ضربه پنالتی پیکان را در آن لحظات رشید می‌زد، به نوعی او اقدام مورایس مبنی بر تعویض دروازه‌بان را هم تلافی می‌کرد.

با همه این‌ها رشید در لحظه آخر از تصمیم خود مبنی بر زدن ضربه پنالتی تیمش پشیمان شد. شاید او در آن لحظات به اتفاقاتی که برای سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال بعد از گل زدن از روی پنالتی به هوادار پیش آمد فکر کرده و تصمیم گرفته ضربه را نزند. خصوصا این روزها که این گلر باتجربه علاقه چندانی به بودن در متن حواشی ندارد و بیشتر تمرکز خود را روی فوتبال گذاشته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها