کد خبر: 677853
تاریخ انتشار :

گزارش: همه چالش‌های پوچ تی نو در چلسی

پوچ تی نو که طی روزهای آتی به عنوان سرمربی چلسی انتخاب خواهد شد، از مالک باشگاه قول گرفته که صبر لازم برای ساختن تیم را به خرج دهد.

گزارش: همه چالش‌های پوچ تی نو در چلسی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته‌ای هست که مائوریسیو پوچتینو با تاد بولی، مالک جدید چلسی، به توافق رسیده تا مربی بعدی این تیم باشد. در روزهای گذشته دو طرف در مورد جزییات کار مشغول مذاکره بوده‌اند که نحوه انجام کار و ارتباط‌شان چگونه باشد و چگونه بازیکنان اضافی را از تیم کنار بگذارند و آن را به اوج بازگردانند. حالا همه چیز مشخص شده و طی روزهای آتی، مربی آرژانتینی به طور رسمی به عنوان مربی جدید چلسی معرفی خواهد شد. 

علاقه بولی به پوچتینو متعلق به قبل است، به آخرین روزهای تابستان گذشته که وقتی بولی آمریکایی دنبال جانشینی برای توماس توخل می‌گشت، با پوچتینو ملاقات کرد ولی مربی آرژانتینی نتوانست مالک چلسی را متقاعد کند که به کار این تیم می‌آید.

حالا وضعیت فرق کرده و تقسیم وظایف راحت‌تر شده و مالکان جدید پذیرفته‌اند که باید تقسیم وظایف صورت بگیرد و یک تیم پر بازیکن که زیر حد انتظار عمل کرده، باید خلوت‌تر شود.

پوچتینو تا سی ژوئن با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد، اما این برای بستن قرارداد با چلسی مشکلی ایجاد نخواهد کرد. دستیارانش هم مثل همیشه خسوس پرس، میگل د آگوستینو، تونی خیمنس و سباستین پوچتینو خواهند بود.

ژوائو فلیکس، لوکاکو، مونت...

مشکل اصلی، حجم ستاره‌های چلسی است که هم اکنون 33 بازیکن دارد و 21 بازیکن دیگرش هم در تیم‌های دیگرند و تابستان به لندن برمی‌گردند. بازیکنان مصدوم مثل میسون مونت هم هستند، که البته او در حال گفت‌وگو برای تمدید قراردادش است.

تنها چیزی که درباره چلسی واضح است این است که نمی‌خواهد پولی که اتلتیکو برای ژوائو فلیکس درخواست کرده را بپردازد. مهاجم پرتغالی در دوره حضور قرضی‌اش در استمفوردبریج چندان درخشان نبوده و چلسی اصلا قصد ندارد 100 میلیون یورویی که اتلتیکو برای فروش او می‌خواهد را به این تیم بدهد. 

بازیکن دیگری که پوچتینو باید برایش تصمیم بگیرد، روملو لوکاکو است که دوره قرضی‌اش در اینتر تمام می‌شود و مربی بعدی چلسی باید بین برگرداندن او و یا دوباره قرض دادنش به یک تصمیم قطعی برسد.

اختیار کامل

بولی به پوچتینو قول داده زمان و صبوری لازم را برای ساختن یک تیم قدرتمند در اختیار او خواهد گذاشت و به همین دلیل با او قرارداد سه‌ساله می‌بندند.

قدم اول هم دادن اختیار کامل به مربی در خرید و فروش بازیکنان است تا او حرف آخر را در این مورد بزند و بتواند تیم موردنظرش را بسازد. با توجه به اینکه چلسی فصل بعد در اروپا نخواهد بود، پوچتینو فرصت کافی برای ساختن یک مجموعه قدرتمند را خواهد داشت.

در نهایت اینکه، پوچتینو بعد از ترک تاتنهام، زندگی‌اش در لندن را فراموش نکرد و خانه‌اش را در این شهر حفظ کرد. تنها کاری که حالا باید بکند این است که صبح‌ها به جای اینکه به سمت زمین تاتنهام برود، به سمت زمین تمرین چلسی برود. به همین دلیل است که او انگلیس را به کار در اسپانیا ترجیح داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها