کد خبر: 677863
تاریخ انتشار :

ختافه از رئال مادرید شکایت نمی‌کند

باشگاه ختافه فعلا برنامه‌ای برای شکایت از رئال به خاطر اتفاقی که هنگام تعویض مارکو آسنسیو رخ داد ندارد.

ختافه از رئال مادرید شکایت نمی‌کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، منابع نزدیک به باشگاه ختافه به موندو دپورتیوو اطمینان داده‌اند که در حال حاضر این باشگاه قصد شکایت از رئال مادرید را ندارد. به دلیل اتفاقی که در دقیقه 84 بازی شب گذشته و هنگام تعویض مارکو آسنسیو رخ داد، گمانه‌زنی‌ها در مورد تخلف رئال و شکایت ختافه برای برگرداندن نتیجه بازی شروع شده است.

این جنجال در لحظه‌ای به وجود آمد که سرمربی ایتالیایی رئال مادرید دستور داد آلوارو اودریوسولا جایگزین مارکو آسنسیو شود. در آخرین لحظه و زمانی که وینگر اسپانیایی قصد خروج را داشت و اودریوسولا وارد زمین شده بود، آنچلوتی تصمیم خود را تغییر داد و به جای تعویض آسنسیو، تصمیم گرفت کاماوینگای مصدوم را از بازی خارج کند.

اکنون سوال اینجاست که آیا آسنسیو از خط کناری زمین عبور کرده بود یا خیر. اگر او بیرون رفته بود، دیگر حق بازگشت نداشت. ولی تصاویر نشان می‌دهند که او از زمین خارج نشده بود. در غیر این صورت، ختافه می‌تواند به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت کند، که منجر به باخت 0-3 رئال خواهد شد و می‌تواند ختافه را حتی از سقوط نجات دهد.

با توجه به مدارک موجود مبنی بر اینکه آسنسیو از زمین بیرون نرفته بود، احتمال شکایت ختافه کمرنگ به نظر می‌رسد. ختافه البته همچنان زمان برای شکایت دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها