کد خبر: 677967
تاریخ انتشار :

اتفاق عجیب: بارسا لا مین یا مال را فراموش کرد!

نام لا مین یا مال در فهرست 30 بازیکنی که در قهرمانی بارسا در لالیگا مشارکت داشته‌اند، دیده نمی‌شود!

اتفاق عجیب: بارسا لا مین یا مال را فراموش کرد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، لامین یامال غایب بزرگ جشن قهرمانی لالیگای بارسا (ساعت 18 امروز به وقت محلی) خواهد بود، زیرا او در اردوی تیم زیر 17 ساله‌های اسپانیا برای مسابقات قهرمانی اروپا که از دو روز دیگر در مجارستان برگزار می‌شود، حضور دارد. اما غیبت این بازیکن جوان آکادمی بارسا یک دلیل دیگر نیز دارد، چون نام او در لیست بازیکنانی که در کسب این عنوان نقش داشته‌اند، دیده نمی‌شود، در حالی که این مهاجم اولین بازی خود برای بارسا را برابر بتیس در 29 آوریل انجام داد. او هفت دقیقه در زمین بود و با یک شوت به سمت دروازه و یک پاس عالی برای دمبله که ستاره فرانسوی آن را از دست داد، موثر هم کار کرد.

روی پیراهن یادبود قهرمانی لالیگا که همه بازیکنان هنگام خروج از ورزشگاه اسپانیول به تن داشتند، شعار «لالیگا مال ماست، آینده هم» به چشم می‌خورد و در جلو و پشت آن لیست تمام فوتبالیست‌هایی که در قهرمانی نقش داشتند، دیده می‌شد. در مجموع، 30 بازیکن، از جمله پی‌یر امریک اوبامیانگ، هکتور بیرین و جرارد پیکه، ولی اثری از لامین یامال نبود.

حتی نام چند بازیکن تیم جوانان و دوم بارسا مثل آرنائو تناس، چادی ریاض، آنخل آلارکون، آلکس گاریدو و مارک کاسادو نیز روی پیراهن درج شده بود. جالب اینکه تناس (دروازه‌بان سوم) و کاسادو (مدافع)، حتی یک دقیقه هم در لالیگا بازی نکردند.

یامال که بازی کرد و رکورددار جوان‌ترین بازیکن تاریخ بارسا در لالیگا شد، به طرز عجیبی در لیست بازیکنانی که در موفقیت لالیگا مشارکت داشته‌اند، نادیده گرفته شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها