کد خبر: 678227
تاریخ انتشار :

واکنش مدیرعامل نساجی به تخصیص بیشتر از ۱۰ درصد از سکو‌های ورزشگاه به هواداران پرسپولیس

​تسنیم: مدیرعامل باشگاه نساجی پس از تخصیص بیشتر از ۱۰ درصد از سکو‌های ورزشگاه شهید وطنی به هواداران پرسپولیس، تهدید کرد که تیمش در این مسابقه به میدان نمی‌رود.

واکنش مدیرعامل نساجی به تخصیص بیشتر از ۱۰ درصد از سکو‌های ورزشگاه به هواداران پرسپولیس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

: با این شرایط بازی نمی‌کنیم / مسئول برگزاری مسابقه می گوید این افراد توسط یگان ویژه به داخل ورزشگاه فرستاده شدند که به ما ارتباطی ندارد / جایگاه CIP را هم به پرسپولیس دادند / واکنش پرسپولیس: با توجه به محدودیت ورزشگاه شهید وطنی، این موضوع طبیعی بود / امور میزبانی به ما ارتباط ندارد

ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی پس از تخصیص بیشتر از ۱۰ درصد از سکو‌های ورزشگاه شهید وطنی به هواداران پرسپولیس، تهدید کرد که تیمش در این مسابقه به میدان نمی‌رود.

ایزد سیف‌الله‌پور با انتقاد از ورود هواداران پرسپولیس به ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بدون تهیه بلیت گفت: در فاصله سه ساعت مانده به بازی، جایگاه CIP را به پرسپولیس دادند. اگر میهمانان این باشگاه در CIP بنشینند، میهمانان ما از مقامات استان مازندران بیرون می‌مانند. در نتیجه بازی برگزار نمی‌شود!

وی با بیان اینکه ۱۰ درصد از سکو‌های ورزشگاه به پرسپولیس تعلق دارد، تصریح کرد: ۱۰ نفر از عوامل برای بازی گذاشتند تا این دوستان را وارد ورزشگاه کنند. رفعتی (مسئول برگزاری مسابقه) گفت این افراد توسط یگان ویژه به داخل ورزشگاه فرستاده شدند که به ما ارتباطی ندارد.

مدیرعامل باشگاه نساجی با بیان اینکه جایگاه CIP ورزشگاه شهید وطنی متعلق به میهمانان ویژه این باشگاه است، خاطرنشان کرد: هنوز سکو‌های ما پُر نشده که تماشاگران پرسپولیس (اضافه بر ۱۰ درصد) به استادیوم آمده‌اند. اگر این وضعیت تغییر نکند، نساجی وارد زمین نمی‌شود!

در عین حال محمد محمدی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مورد ورود اضافه بر سازمان هواداران تیم فوتبال این باشگاه گفت: پرسپولیس هواداران زیادی در سراسر کشور دارد و آن‌ها نیاز به جا دارند. برخی جابجایی‌ها در هر بازی امکان‌پذیر است و با توجه به محدودیتی که در ورزشگاه شهید وطنی وجود دارد، این موضوع طبیعی بود.

وی در واکنش به تهدید سیف‌الله‌پور مبنی بر احتمال بازی نکردن شاگردان کارلوس هرناندس در این مسابقه عنوان کرد: این تدابیری است که خودشان اندیشیده‌اند و ما به نظر آن‌ها احترام می‌گذاریم. پرسپولیس در این مسابقه میهمان است و امور میزبانی به ما ارتباطی ندارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها