کد خبر: 678390
تاریخ انتشار :

سرنوشت تلخ نایب قهرمان اروپا: تاتنهام هو شد

تاتنهام در خانه برابر بر نت فورد باخت سنگینی داد تا هواداران، این تیم را در آخرین مسابقه خانگی‌اش در این فصل هو کنند.

سرنوشت تلخ نایب قهرمان اروپا: تاتنهام هو شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در آخرین بازی خانگی این فصل خود 3 بر یک مغلوب برنتفورد شد تا امید این تیم برای کسب سهمیه لیگ اروپا کمرنگ شود. در این مسابقه هری کین در دقیقه 8 تک گل میزبان را زد اما برایان امبئومو در دقایق 50 و 62 و یوان ویسا در دقیقه 88 سه گل برای مهمان زدند تا غیبت ایوان تونی، مهاجم گلزن برنتفورد که جزء برترین گلزنان این فصل لیگ هم هست، به چشم نیاید.

در غیاب تونی محروم، امبئومو کامرونی دو گل سرنوشت ساز وارد دروازه میزبان کرد، گلهایی که روی تغییر تاکتیکی توماس فرانک، مربی برنتفورد زده شد تا تاتنهام شطرنج بین مربیان دو تیم را هم واگذار کند.

اما سپس اتفاقی در ورزشگاه افتاد که اصلا تعجب‌آور نبود. با به صدا درآمدن سوت پایان مسابقه، صدای هو کردن هواداران تاتنهام که از عملکرد تیم‌شان دل خوشی نداشتند، بلند شد. البته خشم هواداران بی‌دلیل نیست. تاتنهام نه تنها این بازی خانگی و امید به سهمیه لیگ اروپا را باخت، ممکن است رده هفتم و سهمیه لیگ کنفرانس اروپا را نیز از دست بدهد. به این ترتیب، تیمی که چهار سال پیش همراه با پوچتینو تا فینال لیگ قهرمانان هم پیش رفت، احتمالا سهمیه لیگ کنفرانس را هم به دست نمی‌آورد و در خانه توسط هواداران خودی هو شد.

دنیل لوی، رییس باشگاه تاتنهام قبل از بازی به هواداران قول داده بود، بی‌وقفه تلاش خواهند کرد تا اوضاع را روبراه کنند اما اگر تیم، سهمیه اروپایی نگیرد، آن وقت راضی کردن مربیان بزرگ برای کار در این باشگاه نیز سخت خواهد بود.

نکته قابل توجه دیگر اینکه، اگر شایعه جدایی هری کین در تابستان جدی باشد، این آخرین حضور او در وایت هارت لین بود که با زدن گلی زیبا از پشت محوطه جریمه ولی در نهایت با باخت به پایان رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها