کد خبر: 678489
تاریخ انتشار :

لمپارد: من عاشق جک گریلیش هستم

فرانک لم پا رد معتقد است همان‌طور که ژوزه مورینیو در چلسی باعث پیشرفت او شد، جک گری لیش در سی تی زیر نظر پپ گواردیولا در حال شکوفایی است.

لمپارد: من عاشق جک گریلیش هستم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، گریلیش در دومین فصل حضورش در سیتی درخشان بوده و رکورد لمپارد را در زمینه خلق بیشترین فرصت گلزنی در یک فصل لیگ برتر از جانب یک بازیکن بریتانیایی شکسته است.

سال 2021 و در زمان پیوستن گریلیش از ویلا به سیتی، تردیدهایی درباره کیفیت بازی او مطرح بود، اما او امسال نشان داده که چرا گواردیولا حاضر شد او را به گران‌ترین بازیکن انگلیسی تاریخ تبدیل کند و برایش 100 میلیون پوند به ویلا بپردازد.

لمپارد که تیمش امروز در زمین سیتی بازی دارد، گفت: «من عاشق جک گریلیش هستم، هوادار پر و پا قرص او هستم و همیشه هم بوده‌ام... در یکی دو سال گذشته، همه چشم‌ها به پولی بود که منچسترسیتی برای او پرداخت و علامت سوال جلویش بود که دادن این همه پول، کار درستی بوده یا نه. اما او از نظر کار بدون توپ و بخشی از ساختار تیمی بودن، بازی‌اش را بهتر کرده و کار پا به توپش هم دائم دارد پیشرفت می‌کند... او یک بازیکن درجه یک است.»

لمپارد به تجربه خودش اشاره کرد که سال 2002 در ازای رقم کلانی از وستهم به چلسی رفت، اما ورود مورینیو در سال 2004 بود که همه چیز را برای او تغییر داد: «قبل از اینکه ژوزه بیاید، دو سال در چلسی بودم. او قطعا روی من تاثیر مثبتی گذاشت، بیشتر از جنبه روانی و بالا بردن اعتماد به نفس. بعد هم ساختار خیلی خوب اما ساده‌ای در تیم درست کرد که واقعا مناسب من بود و در نتیجه توانستم یک هافبک هجده به هجده (هافبک دونده بین دو محوطه هجده قدم) شوم.

در مورد جک، فقط او و پپ می‌دانند که داستان دقیقا چیست، اعتبار این موفقیت به هردویشان برمی‌گردد. اما مسلما باید جک را تحسین کرد، چون او حالا واقعا بازیکن کاملی به نظر می‌رسد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها