کد خبر: 678626
تاریخ انتشار :

با دفاع از وینی، لوکاس وارد قلب رئالی ها شد (عکس)

لوکاس واسکز شاید تا دیشب محبوبیت خاصی بین هواداران رئال نداشت، اما او از شب گذشته و به خاطر دفاع قاطعانه از وینیسیوس مقابل دسته‌ای از هواداران نژادپرست والنسیا، تحسین همه را باعث شد.

با دفاع از وینی، لوکاس وارد قلب  رئالی ها شد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه وینیسیوس تحملش از شنیدن شعارهای نژادپرستانه هواداران والنسیا مستقر در پشت دروازه تمام شد و مستقیما به افرادی که با تقلید حرکات میمون او را به تمسخر گرفته بودند، اشاره کرد، چند بازیکن سیه چرده رئال مثل مندی، شوامنی، رودیگر و میلیتائو به سرعت به او نزدیک شدند و از وی دفاع کردند. در این بین لوکاس واسکز نیز وارد این جمع شد و با اشاره به هواداران والنسیا به آنها گفت که انسان‌هایی ناسپاس و بی‌ارزش هستند.

ویدیوی درگیری لوکاس با والنسیایی‌ها به سرعت در شبکه‌های اجتماعی بازتاب یافت و او حالا به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان رئال میان هواداران تبدیل شده است.

لوکاس در پایان بازی و در حمایت از وینی گفت: «وینیسیوس بازیکنی متفاوت است و در بین سه فوتبالیست برتر دنیا قرار دارد. او بازیکنی است که همه دنیا بازی‌اش را دوست دارند. فکر می‌کنم باید از او محافظت کنیم تا بتواند سال‌ها در رئال مادرید و در این لیگ ادامه دهد. او فوتبال را عالی بازی می‌کند ولی در زمین هیچکس در مقابل توهین‌ها و خطاهای بازیکنان رقیب، به او کمک نمی‌کند. او هنوز جوان است و می‌تواند برخی از رفتارهایش را اصلاح کند، اما قرار هم نیست هر توهینی را قبول کند. باید برای این افراد جرایم سنگین در نظر گرفت ولی قانون محکمی برای این رفتارهای نژادپرستانه در فوتبال نداریم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها