کد خبر: 678632
تاریخ انتشار :

کاپیتان تیم ملی والیبال در آستانه یک تصمیم عجیب

میلاد عبادی پور در آستانه یک تصمیم غیرمنتظره قرار دارد.

کاپیتان تیم ملی والیبال در آستانه  یک تصمیم عجیب
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مدیران فنرباغچه ترکیه پس از ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دست به تحولی زیاد در تیم خود زده‌اند، به نظر می‌رسد آنها در اولین گام قصد دارند خارجی‌های‌ خود‌ از‌ جمله سعید معروف (احتمالا) را کنار گذاشته و به دنبال بازیکنان خارجی دیگری بروند.

این تیم مذاکراتی را با میلاد عبادی پور، ستاره والیبال ایران، آغاز کرده‌ و احتمالا این بازیکن ایرانی را به خدمت بگیرند و جانشین یاسین لوئاتی فرانسوی کنند.

میلاد عبادی پور که فصل خوبی را با تیم میلانو سپری نکرد حال قصد دارد با رفتن به فنرباغچه حضور در این لیگ را هم تجربه کند، تیمی که مذاکراتی را علاوه بر میلاد عبادی پور با ارسلان اِکشی پاسور ترک و دژان لوبوریچ صربستانی آغاز کرده است و در صدد بستن تیمی قوی است.

فنرباغچه در فصل گذشته سوپرلیگ والیبال ترکیه پس از زراعت بانک و هالک بانک به مقام سوم رسیده بود.

چندی قبل میلاد عبادی پور پدر شد و بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال، اعلام کرد که او به این دلیل و البته به خاطر مصدومیت جزئی در لیگ ملت‌ها حاضر نخواهد بود.

میلاد به طور کلی وضعیت سختی را در فصلی که گذشت پشت سر گذاشت و به نظر می‌رسد که به همین خاطر تصمیم گرفته مدتی از والیبال فاصله بگیرد. البته باید منتظر ماند و دید که آیا او بعد از لیگ ملت‌ها به تیم ملی بازخواهد گشت یا دوری او از جمع شاگردان عطایی ادامه خواهد داشت.

فنرباغچه که به دنبال جذب میلاد عبادی پور است قصد دارد در فصل پیش رو برای کسب عنوان قهرمانی سوپرلیگ ترکیه تلاش کند و به  جذب احتمالی کاپیتان تیم ملی ایران نیز در همین راستا خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها