کد خبر: 678804
تاریخ انتشار :

ری کانی: اشک مادرم را درآوردید، خداحافظ آبادان!

کاپیتان صنعت نفت تصمیم گرفته فصل آینده در این تیم به فوتبال خود ادامه ندهد.

ری کانی: اشک مادرم را درآوردید، خداحافظ آبادان!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، طالب ریکانی مثل همیشه فصل موفقی در صنعت‌نفت آبادان داشت و نمایش موثر او به‌ویژه در هفته‌های پایانی، منجر به بقای تیمش در لیگ برتر شد؛ اما اخراج در دیدار مقابل آخر برابر ذوب‌آهن و عدم حضور در بازی هفته سی‌اُم، منجر به ایجاد حاشیه برای این ستاره فوتبال خوزستان شد.

ریکانی که در فصل گذشته ۵ گل مهم برای صنعت‌نفت آبادان زد، در هفته بیست و نهم لیگ برتر نیز دروازه ذوب‌آهن را از روی نقطه پنالتی باز کرد؛ اما دقایقی بعد به‌خاطر یک خطای شدید و ضربه کف پا به سینه بازیکن حریف، کارت قرمز مستقیم گرفت تا تیمش ۱۰ نفره شود و عبدالله ویسی در آخرین بازی او را در اختیار نداشته باشد.

این وضعیت موجب شد تا هجمه‌ها و شایعات عجیبی نسبت به این کاپیتان متعصب صنعت‌نفت شکل بگیرد و او را دچار حاشیه‌ای ناخواسته کند. اما او حالا با بقای تیم محبوبش به این مسائل واکنش نشان داده است.

طالب ریکانی که امروز برای حمایت از استقلال خوزستان در بازی صعود به لیگ برتر به ورزشگاه غدیر اهواز رفته بود، در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه"، عنوان کرد: «از این اتحاد خوزستانی‌ها ممنون هستم؛ چراکه امروز اتفاق مهم و جذابی رقم زدند. خوزستانی‌ها همیشه در کنار هم بودند و خیلی خوشحالم که صنعت‌نفت در لیگ برتر ماند و امروز هم استقلال خوزستان از لیگ یک صعود کرد.»

او در مورد بقای صنعت‌نفت در لیگ برتر اظهار کرد: «واقعاً از این اتفاق خوشحال هستم. ماندن در لیگ برتر حق ما بود و از هواداران تشکر می‌کنم که حامی تیم بودند.»

کاپیتان صنعت‌نفت در خصوص شرایط سختی که در هفته آخر لیگ برتر داشت، ابراز کرد: «خیلی سخت بود و روزهای دشواری را سپری کردم؛ اما الآن باید بگویم که خیلی دلگیر هستم و قطعاً در هفته آینده تصمیم‌گیری مهمی خواهم داشت و شاید دیگر در صنعت‌نفت نمانم و این تصمیم را گرفته‌ام و روی آن تأکید دارم.»

ریکانی در مورد علت این تصمیم غیرمنتظره گفت: «اتفاقاتی پس از دیدار با ذوب‌آهن برای من افتاد که باورنکردنی بود. وقتی به فرودگاه آبادان رسیدم، اشک‌های مادرم را دیدم که خیلی ناراحت شدم. هیچ چیز در دنیا بالاتر از پدر و مادر و خانواده‌ام نیستند. رقم‌زدن آن اتفاقات برای من خیلی بد بود و به همین دلیل، شاید در فوتبال خوزستان کارم را ادامه ندهم؛ علی‌رغم تمام علاقه‌ام به نفت آبادان که همه می‌دانند چقدر این تیم را دوست دارم.»

کاپیتان صنعت‌نفت تأکید کرد: «من قبل از دیدار با ذوب‌آهن درگیر بیماری مادرم بودم و تمرکز کافی نداشتم که شاید به‌خاطر همین اتفاق اخراج شدم؛ ولی متأسفانه هجمه‌ها و مسائل عجیبی مطرح کردند که موجب شده این تصمیم را بگیرم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها