کد خبر: 679303
تاریخ انتشار :

ابرقویی: شمس آذر با هوادارانش برای تیمها خطرناک است

بازیکن شمس آذر از قدرت این تیم برای نمایش موفق در لیگ برتر خبر می دهد.

ابرقویی:  شمس آذر با هوادارانش برای تیمها خطرناک است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر با قدرت توانست جواز صعود به لیگ برتر را به دست بیاورد و اکنون امیدوار است با حل مشکلات حضوری موفق در لیگ برتر را برای اولین بار تجربه کند. حسین ابرقویی مدافع این تیم درباره صعود تیمش به لیگ برتر می‌گوید: یک نمایش فوق العاده را در تمام طول فصل داشتیم و با شایستگی توانستیم صعود کنیم.

وی ادامه داد: از کادرفنی تا بازیکنان و مدیران تیم در کنار هواداران یک اتحاد بزرگ داشتند تا بتوانیم برای اولین بار سهمیه قزوین را در لیگ برتر به دست بیاوریم. روزهای سختی داشتیم و رقبا همگی قدرتمند بودند. برخلاف دیگر تیم‌ها با هزینه ای معقول و کمتر در لیگ حاضر شده بودیم. به توانایی خودمان ایمان داشتیم و هر چه جلوتر رفتیم توانستیم قدرت خودمان را نشان دهیم و در نهایت به هدف مان رسیدیم.

ابرقویی که در ابتدای به عنوان هافبک دفاعی در این تیم به کار گرفته شد و در ادامه در پست مدافع میانی کار را پایان داد، درباره شرایط این تیم برای فصل آینده گفت: قراردادم با این تیم به پایان رسیده است. باید اینجا بار دیگر از اعتماد مدیران تیم و خصوصا کادرفنی و همچنین آقای دقیقی تشکر کنم. فصل رویایی را پشت سر گذاشتیم. باید تشکر ویژه‌ای نیز از هواداران شمس آذر داشته باشم. آنها رفته رفته اعتماد و علاقه‌شان به تیم زیاد شد و حامی بزرگی برای ما در این مسیر بودند.

مدافع جوان شمس آذر درباره آینده این تیم گفت: طبیعی است که بعد از صعود قدرتمند به لیگ برتر بیشتر بازیکنان با پیشنهاداتی مواجه باشند. از مدیریت تا بازیکنان و کادرفنی همگی پیشنهاد دارند و این نشان می‌دهد که کار ما در لیگ دیده شده است. شمس آذر با کیفیت و پتانسیلی که دارد قطعا فصل آینده تیم خطرناکی برای هر تیمی خواهد بود. امیدوارم مسئولان حامی این تیم باشند و قزوین بتواند تا سالیان سال در لیگ برتر تیمداری کند.


 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها