کد خبر: 679419
تاریخ انتشار :

نگرانی بزرگ رئال برای نهائی کردن انتقال بل ین گام

طبق ادعای آاس، رئال مادرید قصد دارد تا مشخص شدن وضعیت زانوی مصدوم جود بل ین گام صبر کند و فعلا با او قرارداد نخواهد بست.

نگرانی بزرگ رئال برای نهائی کردن انتقال بل ین گام
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند در مورد وضعیت مصدومیت جود بلینگام شفاف‌سازی نکرده و در انگلیس و اسپانیا می‌ترسند که او مجبور به جراحی شود. این در حالی است که رئال مادرید برای بستن قرارداد با او در تلاش است.

جود غایب بزرگ ترکیب اصلی دورتموند در روز پایانی بوندسلیگا برابر ماینتس بود و غیبت او به ضرر زردپوشان نیز تمام شد. دورتموند با تساوی 2-2 قهرمانی را از دست داد و بلینگام با گریه ورزشگاه را ترک کرد. این شاید آخرین حضور او به عنوان بازیکن دورتموند در وستفالن بود چرا که از هفته‌ها پیش با رئال به توافق قطعی رسیده و تنها اعلام رسمی انتقال او باقی مانده است. 

در حالی که همه منتظر رسمی شدن این انتقال هستند، مصدومیت زانو و انتشار خبری در دیل میل، نگرانی‌ها را بیشتر کرد. زانوی او مصدوم است و باشگاه دورتموند اطلاعات بیشتری در این زمینه نداده است. طبق ادعای رسانه‌های انگلیسی، بلینگام ممکن است به جراحی زانو نیاز داشته باشد و همین باعث تردید و نگرانی در باشگاه رئال مادرید شده است. هر چند نام او در فهرست انگلیس برای دو بازی برابر مالت و مقدونیه شمالی در مقدماتی یورو 2024 دیده می‌شود ولی در صورت جراحی، از فهرست خارج خواهد شد.

طبق ادعای آاس، رئال مادرید قصد دارد پس از اطلاع کامل از وضعیت زانوی بلینگام قرارداد نهایی را با او ببندد و تا آن زمان صبر خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها