کد خبر: 679519
تاریخ انتشار :

رسمی: رسول خطیبی دوباره سرمربی می‌شود

رسول خطیبی اعلام کرد می‌خواهد دوباره به مربیگری برگردد و علاقه‌ای به ادامه فعالیت به عنوان مدیرعامل در فوتبال ندارد.

رسمی: رسول خطیبی دوباره سرمربی می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی بعد از سال موفقی که در مس سونگون به عنوان مدیرعامل سپری کرد و توانست تیم فوتبال این باشگاه را از لیگ دسته دوم به دسته اول بیاورد، حالا تصمیم گرفته بار دیگر به عرصه مربیگری فوتبال برگردد.

او در این باره گفته است:‌ من یک فوتبالی هستم و عشق و علاقه من به مستطیل سبز است. پس از یک سال مدیریت در فوتسال، تصمیم گرفته‌ام که دوباره به زمین فوتبال برگردم و سرمربیگری کنم. در روزهای گذشته از چند تیم پیشنهاد همکاری دریافت کرده‌ام و تصمیم نهایی من، بازگشت به سرمربیگری خواهد بود. در چند روز آینده تصمیم نهایی را خواهم گرفت.

خطیبی ادامه داد: تا این لحظه مسئولیت مدیریت باشگاه را برعهده دارم و پیگیر امور باشگاه هستم، اما با تصمیمی که به بازگشت به مستطیل سبز گرفته‌ام، پیشنهادهایی را در راستای ارتقای جایگاه مس و آذربایجان به مسئولان رده بالا داده‌ام. منتظر هستیم تا تصمیمات لازم گرفته شود و تا تصمیم نهایی، امور باشگاه بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

این چهره فوتبالی درباره دوران حضور خود در باشگاه مس سونگون هم گفت: من با هدف ارتقای ورزش آذربایجان وارد مدیریت باشگاه مس سونگون شدم در این یک سال، ساختارسازی خوبی کردیم و به موفقیت‌های بزرگی در رشته‌های مختلف دست یافتیم. باشگاه مس اکنون تنها در فوتسال خلاصه نمی‌شود و در اکثر رشته‌های ورزشی مدعی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها