کد خبر: 681123
تاریخ انتشار :

گاف تاریخی و عجیب به سود ایران: هنگ کردیم! (عکس)

در جریان بازی بین دو تیم ایران و آلمان یک اتفاق عجیب رخ داد.

گاف تاریخی و عجیب به سود ایران: هنگ کردیم! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران هفته اول لیگ ملت‌ها را کاملا ناامید کننده و تلخ پشت سر گذاشته بود؛ جایی که شاگردان بهروز عطایی سه شکست را مقابل ژاپن، لهستان و اسلوونی تجربه کردند و فقط چین نه چندان قدرتمند را شکست دادند.

نتایج هفته اول باعث شده بود که ایران در هلند بیش از هر زمان دیگری به کسب نتایج خوب احتیاج داشته باشد چراکه اگر نتوانیم در مسابقات هفته دوم امتیازات را جمع آوری کنیم تقریباً از حضور در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها نیز ناامید خواهیم شد.

ملی پوشان والیبال ایران امروز در اولین بازی خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها مقابل آلمان قرار گرفتند و نهایتاً در جدالی کم دردسر و تقریباً راحت در سه ست متوالی حریف خود را شکست دادند تا شروع رویایی را در روتردام تجربه کرده باشیم.

اگرچه بازی امروز خیلی آرام و کم حاشیه دنبال شد اما یک اتفاق عجیب و شاید بی‌تکرار تعجب همه را برانگیخت؛ جایی که بعد از یک کش و قوس امتیاز سرویس به نام امین اسماعیل نژاد به ثبت رسید.

ماجرا از این قرار بود که ابتدا داور داخل را نشان داد اما بعد از استفاده از فناوری چشم عقاب مشخص شد که توپ امین اسماعیل نژاد خارج از زمین فرود آمده است. نکته عجیب‌تر ماجرا این بود که با وجود بیرون بودن توپ از کلمه IN یعنی داخل استفاده شده بود که باعث شد همه تعجب کنند.

پایان این اتفاق غیرمنتظره و تاریخی هم بسیار عجیب بود چرا که بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال آلمان نیز هیچگونه واکنشی به این موضوع نشان ندادند و اعتراضی نکردند. باید دید که آیا فدراسیون جهانی والیبال واکنشی به این گاف عجیب نشان خواهد داد یا از کنار آن عبور می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها