کد خبر: 681133
تاریخ انتشار :

جنگ نقل و انتقالاتی بایرن و آرسنال تمامی ندارد

آژاکس پیشنهاد 30 میلیون پوندی آرسنال برای خرید یورین تیمبر را رد کرد و حالا بایرن مونیخ برای جذب این مدافع، وارد رقابت شده است.

جنگ نقل و انتقالاتی بایرن و آرسنال تمامی ندارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ وارد یک رقابت دیگر با آرسنال بر سر خرید بازیکن شده است. تیم توماس توخل، جدی‌ترین رقیب آرسنال برای جذب دکلان رایس بود و توخل قصد داشت خط میانی تیمش را حول محور رایس بازسازی کند و گفته می‌شود چند بار هم با این بازیکن حرف زده بود.

با این حال، کاپیتان وستهم قصد ترک لیگ برتر را ندارد و بنابراین بایرن مونیخ در نبرد اول با آرسنال بازنده شد. اما نبرد دوم فرا رسیده و مونیخی‌ها قصد ندارند به این راحتی تسلیم شوند.

آرسنال یک پیشنهاد 30 میلیون پوندی برای یورین تیمبر به آژاکس داده که رد شده و حالا بایرن می‌خواهد سریع‌تر از رقیب حرکت کند و این مدافع آخر را به خدمت بگیرد. آژاکس معتقد است ارزش تیمبر 22 ساله حدود 50 میلیون پوند است.

تیمبر 22 ساله از سال 2014 در آژاکس است و در آکادمی این باشگاه پرورش پیدا کرده است. او در فصل 22-2021 بازیکن سال لیگ هلند شد و انتظار می‌رفت به مربی سابقش، اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد ملحق شود اما تصمیم گرفت یک سال دیگر در آژاکس بماند و حالا این تابستان قصد جدایی دارد.

آرسنال این تابستان قصد تقویت بنیانی تیم را دارد و علاوه بر تیمبر برای خط دفاع و رایس برای خط میانی، کای هاورتز را هم برای افزایش توان خط حمله‌اش می‌خواهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها