کد خبر: 681345
تاریخ انتشار :

واکنش رسمی استقلال به بحث داغ نقل و انتقالات

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای، نسبت به موضوع نقل و انتقالات تابستانی واکنش نشان داد.

واکنش رسمی استقلال به بحث داغ  نقل و انتقالات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پس از انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال، حالا حدس و گمانه زنی درباره بازیکنان مورد نظر وی افزایش یافته است. مرد نخست نیمکت آبی‌ها، حالا باید با جذب بازیکنان باکیفیت و توانمند، تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کند.

اسامی مختلفی از بازیکنان مدنظر سرمربی جوان استقلال در فضای مجازی منتشر شده است. فهرستی از نفراتی که البته جذب آنها جزء برنامه مدیران باشگاه است. با این وجود، آبی‌ها بیانیه‌ای را در این خصوص صادر کردند.

در متن اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است:

«در روزهای گذشته شایعات زیادی درباره فعالیت‌های نقل و انتقالاتی استقلال به ویژه بعد از انتخاب آقای جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم مطرح شده است.

ابتدا لازم به توضیح است که مدیریت باشگاه در کنار اعضای کادر فنی و با حمایت هواداران، نهایت تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا تیمی در خور شأن نام بزرگ استقلال آماده کنند اما نکته‌ای که می‌تواند در نقل و انتقالات آفت فعالیت‌هایمان باشد، موضوع حواشی و ایجاد شایعات متعدد در راه جذب یا جدایی بازیکنان است.

بنابراین از هواداران استقلال خواهشمندیم این نکته را مدنظر قرار دهند که تجربه نشان داده بخشی از این شایعات برای ایجاد مانع در جهت فعالیت‌های نقل و انتقالاتی استقلال است. تمام اعضای باشگاه در تلاش هستند تا در سکوت کامل و بدون ایجاد فضایی که منجر به بازارگرمی شود، در نقل و انتقالات پیش بروند.

پر واضح است یکی از اصلی‌ترین اهداف باشگاه جذب بازیکنانی است که بدانند چه پیراهن ارزشمندی را به تن خواهند کرد.

در پایان به هواداران عزیز استقلال اعلام می‌کنیم تمام اخبار مربوط به نقل و انتقالات را تنها از طریق رسانه باشگاه پیگیری نمایند. در صورت امضای قرارداد با هر بازیکنی، طبیعتا اخبار و تصاویر از همین مجرا در اختیار رسانه‌ها و هوادران قرار می‌گیرد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها