کد خبر: 681575
تاریخ انتشار :

توتی برای مورینیو نوشابه باز کرد!

فرانچسکو توتی، مورینیو را یک مربی و انسانی بزرگ توصیف کرد، اما بدش نمی‌آید در آینده جای مورینیو را روی نیمکت رم بگیرد!

توتی برای مورینیو نوشابه باز کرد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو توتی که تمام طول حرفه‌اش را در رم گذراند و اسطوره بزرگ این تیم به شمار می‌رود، عملکرد ژوزه مورینیو را ستود. رم با مربیگری او توانست تا فینال لیگ اروپا بالا برود و در لیگ ایتالیا هم ششم شد.

این در حالی است که شایعات زیادی درباره آینده مربی پرتغالی وجود داشت و گفته می‌شد هم پاری‌سن‌ژرمن و هم الهلال عربستان به دنبال استخدام او هستند. البته حالا شایعات از بین رفته‌اند و ماندن او در رم قطعی به نظر می‌رسد.

توتی وقتی با این سوال مواجه شد که درباره مورینیو چه فکر می‌کند؟ پاسخ داد: «یک مربی بزرگ، یک مرد بزرگ. او برای تیم خیلی کارها انجام داد. امیدوار باشیم که بتواند همین‌طوری ادامه دهد.»

از اسطوره رم پرسیده شد در آینده مربی رم خواهد شد، که جواب داد: «اصلا نمی‌دانم. آیا دوست دارم؟ کی دوست ندارد در رم بماند؟»

ممکن است توتی به مورینیو لقب مرد بزرگ را داده باشد اما مربی پرتغالی در فصلی که گذشت، درگیر جنجال‌های زیادی شد. او به خاطر حرف‌هایی که درباره آنتونی تیلور، داور فینال لیگ اروپا زد و هم‌چنین به این دلیل که در پارکینگ ورزشگاه منتظر او ماند، توسط یوفا محروم شد. 

آقای خاص یک بار هم مدعی شد برای یک بازی در سری A به خودش میکروفن بسته تا بعدا داورها ادعا نکنند او حرف‌هایی زده که در واقع نزده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها