کد خبر: 677965
تاریخ انتشار :

ادعای روزنامه ایتالیایی: توافق ستاره ناپل با یونایتد

کیم مین جائه بر سر کلیات قرارداد با منچستریونایتد به توافق رسیده و فقط یک سری جزئیات مانده تا مدافع ناپولی روانه اولدترافورد شود.

ادعای روزنامه ایتالیایی: توافق ستاره ناپل با یونایتد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه ایل ماتینو، چاپ ناپل نوشت که انتقال کیم به منچستر قطعی شده و ناپولی از همین حالا جستجو برای یافتن یک مدافع آخر جدید را شروع کرده است.

مدافع اهل کره‌جنوبی در این فصل سری A درخشید و به تیمش کمک کرد قهرمان ایتالیا شود. کیم در تمام رقابتهای این فصل 43 بار به زمین رفته، دو گل زده و کمک کرده ناپولی در پانزده بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

کیم تابستان گذشته در ازای 15 میلیون پوند از تیم فنرباغچه ترکیه به ناپولی پیوست و فروش او، سود کلانی را برای باشگاه ایتالیایی به همراه خواهد داشت. گفته می‌شود منچستریونایتد رقمی بین 43 تا 52 میلیون پوند برای خرید او پرداخت می‌کند.

اریک تن‌هاخ از افزودن کیم به جمع بازیکنانش بسیار خوشحال خواهد شد چون این اواخر به دلیل مصدومیت و غیبت رافائل واران و لیساندرو مارتینز در خط دفاع با مشکل جدی روبرو بوده است.

در مسابقات اخیر لوک شاو، دفاع چپ تیم به عنوان دفاع آخر برای یونایتد بازی کرده که نشان می‌دهد دست تن‌هاخ چقدر در این زمینه بسته بوده است. اما اضافه شدن یک مدافع آخر جدید، آینده هری مگوایر و ویکتور لیندلوف را در هاله‌ای از ابهام فرو خواهد برد.

با پیوستن کیم و آماده شدن مجدد مارتینز و واران، عملا لیندلوف و مگوایر گزینه‌های چهارم و پنجم تن‌هاخ خواهند شد و فرصت چندانی برای بازی نخواهند داشت. این مساله به ویژه درباره مگوایر صادق است که نمایش‌های ضعیفش در یونایتد باعث شده آماج انتقادات زیادی قرار بگیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها