کد خبر: 681729
تاریخ انتشار :

هوشمند در دفاع تیم آسیایی! (عکس)

مدافع جدید نساجی با انگیزه زیادی در تمرینات پیش فصل این تیم حضور دارد.

هوشمند در دفاع تیم آسیایی! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، امیرمحمد هوشمند که سه سال قبل از جوانان سایپا به آلومینیوم اراک اضافه شد و در نخستین سال بازی در سطح اول فوتبال ایران به‌عنوان پدیده لیگ برتر لقب گرفت، پس از سه فصل و پایان قراردادش مسیر خود را از این تیم جدا کرد تا راهی نساجی مازندران شود و شرایط جدیدی تجربه کند.

این بازیکن ۲۳ ساله که طی سه فصل اخیر روزهای خوبی در آلومینیوم اراک سپری کرده و به تیم امید ایران هم رسیده بود، جزو سه مدافع مرکزی بود که رحمتی همراه با خودش به نساجی مازندران برد تا از قدرت دفاعی او در لیگ برتر و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بهره ببرد و بتواند مثل سال گذشته آمار گل خورده کمی برای تیمش ثبت کند.

هوشمند که در سه سال گذشته ۷۳ بازی در لیگ برتر انجام داده و تجربه کافی را به دست آورده، بدون تردید می‌تواند یکی از عوامل تغییر جدی در بهبود عملکرد نساجی مازندران در تعداد گل خورده نسبت به سال گذشته شود؛ تیمی که دومین خط دفاعی ضعیف لیگ برتر را داشت.

رحمتی با بهره‌مندی از مهره‌های دفاعی سابق خود در آلومینیوم ازجمله هوشمند، سیدمحمد احسان حسینی و وحید محمدزاده امید زیادی دارد بازهم تیمش از نظر گل خورده جزو بهترین‌های لیگ برتر باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها