کد خبر: 681906
تاریخ انتشار :

والورده و مشتی که گران تمام می‌شود: محرومیت طولانی!

فده والورده، ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید، به دلیل مشتی که به صورت الکس بائنا زده بود ممکن است با محرومیت پنج جلسه‌ای مواجه شود.

والورده و مشتی که گران تمام می‌شود: محرومیت طولانی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در روز 8 آوریل و بعد از دیدار رئال مادرید و ویارئال، فده والورده با مشت به صورت الکس بائنا، وینگر اسپانیایی ویارئال، کوبید و خبرساز شد.

با شکایت بائنا پرونده‌ای علیه والورده باز شد و قاضی پرونده امروز از کمیته مسابقات لالیگا خواست که ستاره اروگوئه‌ای رئال را با محرومیت 5 جلسه‌ای مجازات کند. اگر این مجازات توسط کمیته مسابقات رسمی شود والورده در چهار هفته اول فصل آتی لالیگا دیدارهای رئال مقابل اتلتیک بیلبائو، آلمریا، سلتاویگو، ختافه را از دست خواهد داد.

در ماه آوریل و بعد از دیدار رئال مادرید و ویارئال، فده والورده در پارکینگ ورزشگاه به سراغ بائنا رفت و به صورت او کوبید. ستاره اروگوئه‌ای در پارکینگ منتظر رسیدن بازیکن ویارئال بود. بازیکنان این تیم که به خاطر پیروزی‌شان مقابل رئال در برنابئو خوشحال بودند از این حرکت والورده شوکه شده بودند.

فده والورده در روزهای بعد مدعی شد که علت این حرکتش توهینی بود که بائنا در جریان مسابقه به او کرده بود. والورده مدعی شد که بازیکن ویارئال به فرزند او که پیش از به دنیا آمدن از دنیا رفت توهین کرده بود. فده گفت که خانواده برای او خط قرمز است و به هیچکس اجازه نمی‌دهد به خانواده‌اش توهین کند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها