کد خبر: 682046
تاریخ انتشار :

احمد نور در باشگاه برانکو و نکونام!

احمد نوراللهی تیم جدید خود را رونمایی کرد و از قهرمان لیگ امارات جدا شد.

احمد نور در باشگاه برانکو و نکونام!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش باشگاه الوحده اعلام کرد که احمد نوراللهی هافبک دفاعی ایرانی را به خدمت گرفته و این بازیکن برای فصل آینده در ترکیب این تیم حضور خواهد داشت.

ستاره تیم ملی ایران و سابق پرسپولیس دو فصل در ترکیب شباب الاهلی حضور داشت و در حالی که انتظار می‌رفت با این تیم به لیگ قهرمانان آسیا برود اما راهی تیم جدیدی شد.

البته این انتقال از روزهای گذشته در وبسایتهای اماراتی پیشبینی شده بود و سرانجام امروز باشگاه الوحده از خرید جدید خود رونمایی کرد تا نوراللهی به پیش فصل این تیم اضافه شود.

انتقال نوراللهی از شباب الاهلی به الوحده یکی از بزرگ‌ترین انتقال‌های ممکن برای این ستاره ملی‌پوش بود که او را برای سومین فصل متوالی در لیگ ادنوک نگه می‌دارد.

نکته مهم اینکه الوحده باشگاهی متعلق به «ذیاب بن محمد بن زاید آل نهیان» فرزند حاکم ابوظبی و در اختیار خانواده معروف این منطقه از امارات است که مالک باشگاه منچسترسیتی نیز به حساب می‌آیند.

پیش از این جواد نکونام تنها بازیکن ایرانی شاغل در الوحده بود که یک فصل در این تیم بازی کرد و از الوحده به اوساسونا در لالیگا پیوست.

همچنین برانکو ایوانکوویچ دو سال پیش از سرمربیگری در پرسپولیس، هدایت الوحده را برعهده داشت و در ۳۴ بازی ۱۸ برد برای این تیم کسب کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها