کد خبر: 682159
تاریخ انتشار :

2 اسطوره اسپانیایی دیگر در راه اینتر میامی

سرخیو راموس و جوردی آلبا، کاپیتان‌های سابق رئال و بارسا، در حال مذاکره با اینتر میامی هستند و ممکن است به زودی به لئو مسی و سرخیو بوسکتس ملحق شوند.

2 اسطوره اسپانیایی دیگر در راه اینتر میامی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، اینتر میامی قصد حضوری پرقدرت برای فصل آینده لیگ MLS دارد و پس از عقد قرارداد با لیونل مسی و بوسکتس و انتخاب تاتا مارتینو به عنوان مربی، حالا قصد دارد راموس و آلبا را نیز به خدمت بگیرد.

نشریه اسپورت امروز نوشت که مذاکرات اینتر میامی با آلبا که از هفته‌ها پیش شروع شده، وارد فاز نهایی خود شده و کاپیتان سابق بارسا نزدیک‌تر از همیشه به این تیم آمریکایی است. تنها مذاکره بر سر جزئیات باقی مانده و انتظار می‌رود آلبا به زودی راهی میامی شود.

اینتر یک اسطوره دیگر اسپانیایی را نیز می‌خواهد. راموس پس از پایان قراردادش با پی اس جی و شنیدن پاسخ منفی از سویا در حال حاضر مقصد بعدی‌اش نامشخص است ولی حالا پیشنهاد خوبی از اینتر میامی دریافت کرده  و آن را بررسی می‌کند. اگر راموس پیشنهاد اینتر را قبول کند، یک بار دیگر با مسی هم تیمی خواهد شد. این دو در پی اس جی نیز دو سال کنار هم بازی کردند. با حضور مسی، بوسکتس، آلبا و راموس، جمع لالیگایی‌ها در اینتر میامی جمع خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها