کد خبر: 682853
تاریخ انتشار :

لباس فصل جدید چلسی: شبیه بارسلونای قدیم! (عکس)

باشگاه چلسی لباس خانگی فصل جدید خود را بدون اسپانسر روی پیراهن معرفی کرد.

لباس فصل جدید چلسی: شبیه بارسلونای قدیم! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، همان طور که پیش از این اعلام شده بود لباس خانگی جدید چلسی برای فصل 2023-24 بدون اسپانسر روی پیراهن معرفی شد. آبی ها این لباس را با انتشار عکسی با حضور ستاره های سابق و فعلی خود رونمایی کردند.

در این عکس کنار بازیکنانی چون میخایلو مودریک و ریس جیمز قدیمی هایی چون روبرتو دی متئو که سابقه قهرمان کردن چلسی به عنوان سرمربی را دارد و دنیس وایز، اسطوره چلسی با سابقه بیش از 10 سال بازی برای چلسی نیز دیده می شوند.

به گزارش دیلی میل، آبی ها هنوز نتوانسته شریک تجاری مورد نظر خود را برای مذاکره و عقد قرارداد پیدا کنند. این برای اولین بار است که یکی از 6 باشگاه بزرگ لیگ برتر از پیراهن های فصل جدید خود بدون اسپانسر رونمایی می کند. باشگاه چلسی در این مورد به هواداران خود توضیحاتی ارائه و ابراز امیدواری کرد که تا پیش از شروع فصل اسپانسر جدید انتخاب شود.

چلسی با غول مخابراتی Three که اسپانسر فصل گذشته اش بود به توافق دست نیافت تا پیراهن های جدیدش را به سبک بارسلونای دو دهه پیش که اسپانسری روی پیراهن خود قبول نمی کرد، عرضه کند.

نایکی برای طراحی پیراهن جدید چلسی از طرح‌های محبوب دهه 90 الهام گرفته که اکنون یکی از ویژگی‌های معمول باشگاه‌های بزرگ در لیگ برتر است. آرسنال و منچستریونایتد نیز پیش از این پیراهن های جدید خود را با همین ویژگی معرفی کردند که با استقبال خوبی مواجه شده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها