کد خبر: 683137
تاریخ انتشار :

دبیر با رای صد درصدی رئیس کشتی ماند

علیرضا دبیر با کسب ٣٨ رای از ٣٨ عضو مجمع فدراسیون کشتی برای ٤ سال دیگر انتخاب شد.

 دبیر با رای صد درصدی رئیس کشتی ماند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی تحت تاثیر اختلافات قبلی علیرضا دبیر و محمد پولادگر آغاز شد؛ اگرچه دبیر سعی کرد شرایط را در همان ابتدا متفاوت از مجمع قبلی رقم بزند و با اهدای یک تربت امام حسین (ع) به پولادگر دست دوستی به سمت او دراز کرد.  

با اینکه 8 کاندیدا برای انتخابات فدراسیون کشتی تایید شده بودند، در مجمع امروز خبری از حمید بنی تمیم، جمشید خیرآبادی، عبداله عزیزی، حمید سیفی و مصطفی میرزایی نبود و آن‌ها با غیبت در انتخابات از حضور در مجمع انصراف دادند. البته که حمید سیفی و حمید بنی‌تمیم شب گذشته با انتشار بیانیه‌هایی اعتراض خود را به وزارت ورزش اعلام کردند و مجمع انتخاباتی را ناعادلانه خواندند. 

عباس جدیدی که در روزهای اخیر به شدت پیگیر تایید صلاحیت و حضور در مجمع بود، در انتخابات حاضر شد. او از همان ابتدا به چینش صحبت کردن کاندیداها اعتراض کرد و سپس هم پشت تربیون رفت و سخنان جنجالی‌ای داشت. او در بخشی از صحبت‌های اعتراض آمیز خود خطاب به پولادگر گفت: "به وضوح اعلام بفرمایید این مجمع بر اساس کدام اساسنامه برگزار می‌شود؟ اساسنامه سال ۹۶ یا اساسنامه ۱۴۰۰ هیات وزیران؟ ما باید بدانیم این جلسه بر پایه کدام اساسنامه برگزار می‌شود. خواهش می‌کنم یک‌ پاسخ آره یا نه بدهید." 

در حالی که پولادگر اصرار داشت که فقط جدیدی صحبت کند و پاسخ او را کوتاه می‌داد، این کاندیدا از کوره در رفت و گفت: "امیدوارم دیدار من و جنابعالی و وزیر ورزش در محاکم قضایی باشد تا سوالاتمان را مطرح کنیم."

جدیدی که دقایقی به انتقاد از فدراسیون نیز پرداخت، سپس با عصبانیت مجمع انتخاباتی را ترک کرد تا بار دیگر به مرد جنجالی انتخابات فدراسیون کشتی تبدیل شود.

در ادامه هم علیرضا دبیر در حالی که برنامه‌های خود را در نهایت آرامش به اعضای مجمع ارائه کرد و رقیبی هم در کنار خود برای رقابت در انتخابات نمی‌دید، توانست با 38 رأی از 38 رأی و آمار صددرصدی برای 4 سال دیگر به عنوان رییس فدراسیون کشتی انتخاب شود. 

البته که پولادگر اعلام کرد به خاطر اینکه بی‌طرفی خود را ثابت کند، رأی نمی‌دهد و این موضوع نیز در نوع خود جالب توجه بود.  

در حالی که علیرضا دبیر خیلی راحت‌تر از دوره قبلی توانست ریاست فدراسیون کشتی را برعهده بگیرد، صحبت‌های جنجالی عباس جدیدی تا بیرون مجمع نیز ادامه داشت و حالا احتمالا او و برخی کاندیداهای دیگر با مطرح کردن شکایت در دادگاه سراغ ابطال انتخابات خواهند رفت.  

کامران قاسمپور و محمدرضا گرایی مطرح‌ترین چهره‌های حاضر در مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی بودند که مثل سایر اعضای مجمع به علیرضا دبیر رأی دادند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها