کد خبر: 683299
تاریخ انتشار :

رکورد هالند را شکست ولی کسی او را نمی‌خواهد!

گی فت او ربان، مهاجم خنت بلژیک، با وجود گلزنی‌های متعددش در فصل گذشته که با شکستن یکی از رکوردهای هالند در اروپا همراه بود بر خلاف انتظار از باشگاه‌های بزرگ اروپا پیشنهادی نداشته است.

رکورد هالند را شکست ولی کسی او را نمی‌خواهد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، گیفت مانوئل اوربان در ماه مارس با پیراهن تیمش خنت در لیگ کنفرانس اروپا موفق شد تنها در عرض 3 دقیقه هت‌تریک کند. او به این ترتیب رکورد سریع‌ترین هت‌تریک در تاریخ کلیه رقابتهای فوتبال اروپا را شکست و خبرساز شد. او در بازی خنت مقابل باشاک‌شهیر موفق شد در 3 دقیقه و 24 ثانیه سه گل به ثمر برساند.

درخشش اوربان با ثبت این رکورد باعث شد نگاه‌های زیادی به او جلب شود. تا پیش از رکورد او ارلینگ هالند با به ثمر رساندن 5 گل در چمپیونزلیگ در کمتر از 1 ساعت نگاه‌ها را به خود جلب کرده بود. رسانه‌ها به عنوان یک پدیده جدید از او یاد می‌کردند و منتظر بودند در تابستان باشگاه‌های بزرگ اروپایی خواهان جذب این مهاجم 20 ساله باشند.

این مهاجم نیجریه‌ای ژانویه گذشته از باشگاه نروژی استابک با قراردادی 5.2 میلیون یورویی به خنت بلژیک پیوست. او در نیم‌فصل دوم با پیراهن این تیم بلژیکی 22 گل به ثمر رساند که آماری فوق‌العاده بود.

با توجه به اینکه اوربان مهاجمی جوان و 20ساله است و با توجه به آمار گلزنی درخشانش و رکوردی که در لیگ کنفرانس اروپا ثبت کرد اینکه تا این لحظه او پیشنهادی دریافت نکرده واقعا عجیب به نظر می‌رسد. ترانسفرمارکت ارزش این مهاجم اهل نیجریه را 20 میلیون یورو برآورد کرده و با توجه به کارنامه سال گذشته اوربان برای او معقول به نظر می‌رسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها