کد خبر: 683301
تاریخ انتشار :

کمک یووه به بارسا: خریدن ستاره‌ای که نمی‌خواهد برود!

رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند یوونتوس برای راضی کردن فرانک کسیه برای پیوستن به این تیم به شدت تلاش می‌کند و این برای بارسا که خواهان جدایی کسیه است بهترین خبر به حساب می‌آید.

کمک یووه به بارسا: خریدن ستاره‌ای که نمی‌خواهد برود!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های گذشته مشخص شده بود که نام فرانک کسیه در فهرست خروجی بارسلونا قرار گرفته و ژاوی حتی به صراحت به او گفته بود که بهتر است فوتبالش را در تیمی دیگر ادامه بدهد چرا که فصل آینده در پازل تاکتیکی او جایی ندارد.

رسانه‌های اسپانیایی فهرستی هشت‌نفره منتشر کردند که نام فرانک کسیه در آن به چشم می‌خورد. اما مشکل اینجا بود که این بازیکن ساحل‌عاجی مثل چند نفر دیگر از بازیکنان این فهرست به هیچ وجه راضی به ترک بارسا نبود و به مدیران اطلاع داده بود هر طور شده قصد دارد به حضور در این تیم ادامه بدهد.

بارسلونا برای کاهش میزان دستمزدهایش، که به دلیل موازین فرپلی مالی حتما باید آن را کاهش بدهد، قصد خداحافظی با این چند بازیکن را دارد. دیاریو اسپورت امروز در گزارشی اعلام کرد یوونتوس چند روزی است تماس‌هایی متعدد با فرانک کسیه برقرار کرده و به شدت تلاش می‌کند تا او را برای جدایی از بارسا و سفر به تورین راضی کند.

فابریتزیو رومانو هم گزارش دیاریو اسپورت را تایید کرد و گفت یوونتوس در روزهای آینده با پیشنهادی مشخص بار دیگر به سراغ کسیه می‌رود تا او را راضی کند. احتمال داده می‌شود که در صورتی که یووه پیشنهادی 15 میلیون یورویی به بارسا ادامه بدهد باشگاه کاتالان با جدایی کسیه موافقت خواهد کرد.

فرانک کسیه سابقه بازی در سری آ را دارد و مدتی پیراهن میلان را به تن می‌کرد. حالا تنها راه باقی مانده برای یوونتوس راضی کردن شخص کسیه است. هفته گذشته مطبوعات ایتالیایی مدعی شدند سرمربی یووه، آلگری، از مدیران باشگاه خواهان جذب این هافبک ساحل عاجی شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها