کد خبر: 683417
تاریخ انتشار :

رازهای گواردیولای ترسناک: جرئت ندارید نگاهش کنید!

یکی از بازیکنان سابق منچسترسیتی درباره روش‌های ویژه پپ گواردیولا در تمرین‌ها صحبت کرده و می‌گوید تمرین‌های تیم‌های پپ سخت‌ترین و پرفشارترین تمرین‌های تاریخ فوتبال هستند.

رازهای گواردیولای ترسناک: جرئت ندارید نگاهش کنید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

fه گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا به عنوان یکی از بزرگترین مربیان تاریخ فوتبال و البته یکی از سخت‌گیرترین مربیان شناخته می‌شود و کسی نیست که از عطش او به موفقیت و سخت‌گیری‌اش نسبت به بازیکن‌ها بی‌اطلاع باشد.

اما یکی از بازیکنان سابق پپ در منچسترسیتی ابعادی جدید از تمرین‌های پپ گواردیولا را فاش کرده و تصویری ارائه می‌دهد که در نگاه اول غیر قابل باور به نظر می‌رسد. گائل کلیشی، دفاع چپ فرانسوی، شش سال در منچسترسیتی بازی می‌کرد. او که بعد از هشت سال بازی زیر نظر آرسن ونگر در آرسنال به سیتی پیوسته بود، می‌گوید تفاوت بین تمرین‌های گواردیولا و ونگر از زمین تا آسمان است.

کلیشی که قبل از جدایی از منچسترسیتی یک سال زیر نظر پپ کار کرده بود در صحبت‌هایش گفت: "گواردیولا و ونگر مربیانی هستند که به دو نسل مختلف تعلق دارند. آرسنال به جز ونگر دو مربی داشت که دستیارش بودند و یک مربی دورازه‌بان‌ها. ولی پپ 8 یا 9 مربی داشت که برایش کار می‌کردند. این روزها جزئیات خیلی مهم است. در گذشته تیمی که بازیکنی استثنایی داشت با درخشش او اکثر بازی‌هایش را می‌برد. ولی حالا باشگاه‌های کوچک زندگی را برای باشگاه‌های بزرگ سخت کرده‌اند و فوتبالیست‌ها باید حواس‌شان به سبک زندگی، سلامت، خواب و خورد و خوراکشان هم باشد وگرنه حذف می‌شوند. تا جایی که من دیده‌ام هیچکس به اندازه پپ روی این جزئیات حساس نیست".

مدافع سابق سیتی در ادامه گفت: "پپ سخت‌‌گیرترین مربی است. برای مثال اگر شما دو کیلو بیشتر از حد نرمال وزن داشتید به هیچ وجه اجازه تمرین به شما نمی‌داد. باید جداگانه تمرین می‌کردید و آنقدر می‌دویدید که به وزن مورد نظر برسید و دوباره برگردید. بچه‌ها آنقدر از او می‌ترسیدند که جرئت نمی‌کردند نگاهش کنند".

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها