کد خبر: 685099
تاریخ انتشار :

اینطوری بازی کنیم، سیتی ما را له می‌کند

خوزه لوئیس من دی لی بار پس از شکست سویا برابر والنسیا هشدار داد که تیمش باید به سرعت تغییر رویه بدهد و در غیر این صورت سوپر جام اروپا را سنگین به سی تی می‌بازند.

 اینطوری بازی کنیم، سیتی ما را له می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، سویا، قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا، که چهارشنبه شب در سوپرجام اروپا باید به مصاف سیتی برود، دیشب در هفته نخست لالیگا و در زمین خود 1-2 به والنسیا باخت تا زنگ خطر به صدا در بیاید.

خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، شکست تیمش مقابل والنسیا در اولین بازی لیگ را اینگونه تحلیل کرد: «ما باید تداوم و ثبات بیشتری در بازی داشته باشیم. این همان مشکلی است که داریم و نمی‌توانم چیز دیگری بگویم. والنسیا آنچه که باید را انجام داد و برنده شد. بازی ما عمق کافی را نداشت و حریف از فضای پشت مدافعان استفاده می‌کرد. باید بیشتر از کناره‌ها سانتر می‌کردیم.»

مندیلیبار در پاسخ به سوالی درباره اخراج باده، ترجیح داد روی اشتباهات دفاعی تیمش تمرکز کند: «من هنوز تصویر آن را ندیده‌ام. ما دو اشتباه بد دفاعی داشتیم و نمی‌توانیم و نباید آن اشتباهات را مرتکب شویم. تیم باید شجاع‌تر باشد و شکست ما به خاطر 10 نفره شدن نبود.»

سوپرجام برابر سیتی: «این یک شکست بد بود و باید به دلایل آن فکر کرده و اشتباهات را تصحیح کنیم. ما به سرعت باید تغییر کنیم. پنج روز دیگر یک بازی مهم و پیچیده داریم. اگر مثل امشب بازی کنیم، برنده شدن غیرممکن است و سیتی ما را له می‌کند.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها