کد خبر: 678770
تاریخ انتشار :

ای جنت پوگبا: من مادر او نیستم!

مدیر برنامه‌های پل پوگبا گفت، این ستاره فرانسوی هنوز کارهای نیمه‌تمام زیادی در یوونتوس دارد و تاکید کرد، او بعد از تمام مصدومیت‌ها دوباره بر خواهد خاست.

ای جنت پوگبا: من مادر او نیستم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا در حالی به یوونتوس برگشت که روی زانوی پایش جراحی انجام شده بود و بعد از مدت‌ها انتظار سرانجام در 28 فوریه و برد 4 بر 2 مقابل تورینو توانست برای اولین بار در ترکیب اصلی یووه به زمین برود.

از آن به بعد، دوباره او با مصدومیت دست به گریبان بوده که آخرین آن در دقیقه 20 بازی با کرمونزه اتفاق افتاد و باعث شد هافبک فرانسوی بقیه فصل را از دست بدهد. 

به این ترتیب، پوگبا در فصل 23-2022 روی هم رفته تنها 161 دقیقه برای یووه بازی کرده؛ اما رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه‌های او می‌گوید پوگبا در روزهای سخت، ذهنیت قوی و مثبت‌اندیشی دارد و کاملا روی موفقیت همراه یووه تمرکز کرده است.

پیمنتا گفت: «قدرت روانی او چشمگیر است، جادویی است. او توانایی دیوانه‌کننده‌ای برای غلبه بر مشکلات دارد. هر بار که سر پا می‌شود و به جلو حرکت می‌کند، پشت سرش را نگاه نمی‌کند.

الان او به زمان نیاز دارد تا بهبود پیدا کند و وقتی آماده شد، برمی‌گردد. اما پل از آن گروه آدم‌هایی نیست که متوقف شود و با گذشته درگیر شود؛ همیشه چشمش به آینده است. او همیشه به من می‌گوید که کلی کار نیمه تمام در یوونتوس دارد.»

پوگبا این اواخر در اینستاگرام نوشت که خانم پیمنتا برای او مثل مادر دوم است: «از او پرسیدم فکر می‌کند من چند سالم است؟ (خنده) ولی شوخی به کنار، این برایم افتخار است که پل من را این طوری می‌بیند. ما اغلب جر و بحث می‌کنیم ولی بعد دوباره آشتی می‌کنیم. قدرت این رابطه در این است که ما همیشه به هم راستش را می‌گوییم. این میل وجود دارد که همیشه با بازیکن موافقت کنی و بعضی از بازیکنان گاهی اوقات اگر "نه" بشنوند، عصبانی می‌شوند. ما این رویکرد را داریم حتی اگر باعث شود در خطر از دست دادن بعضی از بازیکنان قرار بگیریم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها