کد خبر: 685823
تاریخ انتشار :

تمدید خاص با ستاره بارسا: دستمزدت را قسطی بگیر!

روزنامه اسپورت اعلام کرد بعد از تمدید قرارداد بارسا با مارک آندره تراشتگن، این باشگاه برای تمدید قرارداد با فرانکی دی یونگ هم به توافق قطعی رسیده است.

تمدید خاص با ستاره بارسا: دستمزدت را قسطی بگیر!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، یکی از طولانی‌ترین روندهای مذاکره بارسلونا با بازیکنانش برای تمدید قرارداد او بالاخره به سرانجام رسید و به گزارش روزنامه اسپورت بارسلونا و فرانکی دی‌یونگ به توافق کامل دست پیدا کردند.

این در حالی است که در روزهای اخیر بارسا موافق شد قرارداد یک ستاره دیگر، مارک آندره‌ تراشتگن را تمدید کند. این دروازه‌بان آلمانی با امضای قراردادی جدید تا سال 2028 بازیکن بارسا خواهد بود.

در گزارش روزنامه اسپورت اشاره شده که بارسلونا در آخرین دور مذاکرات با همه خواسته‌های هافبک هلندی‌اش دی‌یونگ موافقت کرده است. علت کوتاه آمدن بارسا اصرار ژاوی به حفظ این ستاره هلندی اعلام شده است.

بارسلونا تابستان گذشته دی‌یونگ را در فهرست فروش گذاشته بود اما نظر ژاوی نسبت به این ستاره هلندی برگشته و حالا او را یکی از ستون‌های خط میانی بلوگرانا می‌داند.

اسپورت می‌گوید بارسلونا به این ستاره هلندی همان شرایطی را پیشنهاد کرده که در روزهای اخیر به تراشتگن پیشنهاد کرد و موفق شد رضایت او را جلب کند. بارسلونا که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند پذیرفته که دستمزد تراشتگن و دی‌یونگ افزایش پیدا کند ولی از آنها خواسته که دستمزد این فصل با تاخیر پرداخت شده و در فصل‌های آینده قرارداد آنها توزیع شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها