کد خبر: 685993
تاریخ انتشار :

دعوا سر پیراهن مسی: برنده مشخص شد! (عکس)

دکس مک‌ کارتی، هافبک نشویل، از این که موفق شده مسی را ببیند و پیراهنش را بگیرد خوشحال است.

دعوا سر پیراهن مسی: برنده مشخص شد! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، نشویل در فینال رقابت‌های لیگز کاپ به مصاف اینترمیامی رفت و در ضربات پنالتی برابر این تیم شکست خورد تا جام قهرمانی را از دست بدهد. 

این اولین قهرمانی مسی از زمان پیوستنش به اینترمیامی بود و خوشحالی بی حد و حصر هواداران حاضر در ورزشگاه و یاران این بازیکن باعث شد که ناراحتی بازیکنان حریف بیش از پیش بیشتر شود و غم شکست برای آنها چند برابر باشد. 

اما به نظر می‌رسد که مک کارتی خیلی هم از این شکست ناراحت نیست. او که پس از پایان بازی موفق شده بود پیراهن مسی را از این بازیکن بگیرد، عکسی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که او را خوشحال و هیجان‌زده نشان می‌دهد. 

این ستاره نشویل مدعی شده که توانسته هم تیمی‌هایش را شکست دهد و پیراهن این ستاره آرژانتینی را از آن خود کند و به همین دلیل شکست در بازی برابر اینترمیامی را چندان باخت بزرگی هم نمی‌بیند. 

حتی همسر او هم با این پیراهن عکسی گرفته و با انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی نوشته است: «ما این پیراهن را بو کردیم، بویش طوری است که انگار عرق مسی بوی ادکلن می‌دهد.»

مسی با این قهرمانی موفق شد چهل و چهارمین جامش را به دست آورد و حالا رکورد پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال را هم به خودش اختصاص داده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها