کد خبر: 685473
تاریخ انتشار :

اظهارنظر باورنکردنی هم‌تیمی مسی: نی مار را دوست دارم!

درحالی‌که از زمان پیوستن لئو مسی به اینتر میامی تب او در آمریکا اوج گرفته، اما یکی از هم تیمی های ستاره آرژانتینی می‌گوید فوتبال نی مار را بیشتر از مسی می‌پسندد.

اظهارنظر باورنکردنی هم‌تیمی مسی: نی مار را دوست دارم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی بازیکن جدیدی دارد که خبرساز شده است. این باشگاه که بعد از به خدمت گرفتن لیونل مسی به یکی از مورد توجه‌ترین باشگاه‌های فوتبال تبدیل شده بعد از چند خرید پر سر و صدای دیگر حالا به دنبال خرید جوان‌هایی آینده‌دار است.

اینترمیامی به همین خاطر با قراردادی سه ساله یک جوان 20ساله آرژانتینی را از باشگاه کولون در این کشور خریداری کرد. او فکوندا فاریاس نام دارد.

در روزهایی که نه تنها در اینترمیامی بلکه در کل آمریکا همه نگاه‌ها به لئو مسی دوخته شده و همه از کوچکترین فرصتی برای تحسین اسطوره آرژانتینی استفاده می‌کنند، این بازیکن جوان آرژانتینی می‌گوید ستاره دیگری را بیشتر می‌پسندد.

اینکه فاریاس علاوه بر هم‌تیمی بودن با لئو مسی با او هموطن است، به خصوص با توجه به اوج محبوبیت لئو در کشورش، عجیب است. این بازیکن آرژانتینی اینترمیامی البته در ابتدای صحبت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایش می‌گوید مثل هر آرژانتینی‌ای مسی را دوست دارد، ولی سبک فوتبال خودش را شبیه نیمار می‌بیند و ترجیح می‌دهد از این ستاره برزیلی الگوبرداری کند.

پدیده آرژانتینی اینترمیامی بعد از معرفی رسمی به عنوان بازیکن این تیم گفت: "من هافبکی تهاجمی هستم که رو به جلو بازی می‌کنم و دائما میل به حمله دارم. من سبک بازی‌ام را شبیه به نیمار می‌بینم و از او الگو می‌گیرم. من خودم را شبیه لئو نمی‌بینم ولی شکی نیست که او برای همه آرژانتینی‌ها یک اسطوره است".

فکوندا فاریاس در ادامه گفت: "من بازی‌های اینترمیامی را نگاه کرده‌ام. تیم ما خیلی خوب است. احساس می‌کنم در فاز تهاجمی عالی هستیم. من هر جا که تاتا مارتینو بخواهد بازی می‌کنم و بی‌صبرانه منتظر ورود به زمین هستم".

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها