کد خبر: 686138
تاریخ انتشار :

شایعات: می رم تنها می رم او نور دنیا!

امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازی کنه؟

شایعات:  می رم تنها  می رم او نور دنیا!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از دو هفته به پایان بازار نقل و انتقالات تابستونی باقی مونده و باشگاه‌ها آخرین تلاش‌هاشونو برای به خدمت گرفتن بازیکن جدید انجام می‌دن. با توجه به اینکه همه لیگ‌ها شروع شدن، مربیا با شناخت بیشتر از نقاط ضعف تیم‌هاشون و البته مصدومیت‌هایی که تو همین یکی دو هفته اتفاق افتاد، برای آخرین بار وارد بازار می‌شن تا بازیکن جدید بخرن.

برای اینکه از آخرین شایعات بازار پر تب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

31 مرداد 1402 ساعت 12:35

لوئیس هال، دفاع چپ چلسی، هم قرضی رفت نیوکسل تا زیر نظر ادی هاو یه بازیکن تر و تمیز ازش دربیاد.

31 مرداد 1402 ساعت 12:20

چهار روز مونده به آخر نقل و انتقالات، الاتحاد پا شده رفته به آرسنال پیشنهاد داده واسه گابریل ماگالائش. آرتتا هم در حالی که اعصاب نامناسبی پیدا کرده بود، جواب رد داده.

31 مرداد 1402 ساعت 11:28

مذاکره الاهلی و اتلتیکو واسه رودریگو دی‌پل هم کلا کنسل شد. دی‌پل رفت پیش سیمئونه گفت به عشق آقا دیه‌گو می‌خوام بمونم و سرزو هم از دیشب پیام‌های مدیرای الاهلی رو سین می‌کنه، جواب نمی‌ده.

31 مرداد 1402 ساعت 10:46

وستهم تونست با ۲۰ تا به علاوه ۵ تا آپشن، اشتوتگارت رو راضی به فروش کنستانتینوس ماوروپونوس کنه و همین چند روز آینده رسمی می‌شه. فقط این بچه باید قول بده شادی گل عیسی آل‌کثیرطور نکنه، شیش ماه محروم بشه. کلی پول واسش هزینه شده!

31 مرداد 1402 ساعت 10:40

اینتر با همه شرایط بایرن برای انتقال بنجامین پاوارد موافقت کرد و الان فقط مونده اجازه بایرنی‌ها که این بچه جمع کنه بره میلان واسه تست پزشکی. بایرن هم واسه این لفتش می‌ده که بتونه یکیو جای این بخره.

31 مرداد 1402 ساعت 10:38

از اونجایی که من عکس یکیو بذارم بالای صفحه، سریع می‌ره سر خونه زندگی‌ش، امروز گفتم یه سرعتی بدم به انتقال ژوائو کانسلو. البته سه طرف هم در حال مذاکره هستن و امیدوارم همه‌چی ختم به خیر بشه.

31 مرداد 1402 ساعت 10:33

سلام به همگی، یکی-دو روز پیش یه دوستی اومد رگباری هرچی سوال تو ذهنش بود، پرسید و رفت. از اونجایی که ممکنه سوال‌هاش سوال شما هم باشه، از بالا به پایین جواب‌ها ایناست:

هیچ‌کدوم.

نمی‌گم.

کار ما بعد کار تو معدن، سخت‌ترینه.

می‌ریزم.

خیر.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها