کد خبر: 686163
تاریخ انتشار :

نه به عربستان: از بارسا تکان نمی‌خورم

طبق ادعای دی آر یو اسپورت، سرخی روبرتو به پیشنهاد مالی خوب از عربستان پاسخ منفی داد و اعلام کرد در بارسا خواهد ماند.

نه به عربستان: از بارسا تکان نمی‌خورم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پس از انتقال فرانک کسیه از بارسا به الاهلی، حالا خبر می‌رسد که یکی دیگر از باشگاه‌های عربستانی خواهان جذب کاپیتان آبی و اناری‌هاست. در روزهای اخیر، یک باشگاه عربی سرخی روبرتو را وسوسه کرده بود که بارسا را ترک کند، اما او این گزینه را رد کرده است. بارسا به کاپیتان جوان خود آزادی کامل داد تا به این پیشنهاد گوش دهد، اما آنها می‌دانند که او ترجیح می‌دهد بماند و به قراردادش احترام بگذارد.

سرخی روبرتو در ابتدای سال گذشته برای یک فصل و به خواست ژاوی هرناندز قراردادش را تمدید کرد. او خیلی سریع با پیشنهاد تمدید باشگاه موافقت کرد، زیرا همیشه قصدش بازنشستگی در بارسا بوده است. مربی او را مهره مهمی در داخل و خارج از زمین می‌داند و به دلیل تطبیق‌پذیری و چند پسته بودنش از او درخواست کرد بماند و ادامه دهد. ژاوی از او به عنوان هافبک میانی و نیز دفاع راست استفاده می‌کند و در هر فصل به او دقایق خوبی نیز بازی می‌رسد، حتی اگر فیکس نباشد.

باشگاه سعودی حاضر بود برای این انتقال مبلغی در حدود 15 میلیون یورو بپردازد. سرخی ولی به دلایل شخصی و ورزشی این پیشنهاد را رد کرد. 

سرخی نقش کاپیتانی را پذیرفته و رختکن از کار او بسیار راضی است. او بازیکنی کاملا محبوب میان هم‌تیمی‌هایش است و در واقع، او همیشه نقش خود را در تیم پذیرفته و با وجود دستمزد کم و اینکه معمولا بازیکن ثابت نبوده، هیچگاه اعتراض نکرده و یک نیروی کمکی همیشگی است. بارسا نیز برای فروش او هیچ اصرای ندارد و با وجود مشکلات مالی تمایلی برای انتقال سرخی به باشگاه عربستانی نداشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها