کد خبر: 686264
تاریخ انتشار :

ترکیب استقلال در اصفهان زیر و رو می‌شود (عکس)

آبی های پایتخت در شرایطی امشب میزبان سپاهان خواهند بود که نسبت به آخرین تقابل حداقل شش بازیکن را در ترکیب اصلی ندارند.

ترکیب استقلال در اصفهان زیر و رو می‌شود (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران امشب در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت تا دو تیم شش امتیازی، برای رسیدن به صدر جدول با هم رقابت کنند.

سپاهانی‌ها در شرایطی پای به این مسابقه خواهند گذاشت که سرمربی پرتغالی فصل گذشته را روی نیمکت می‌بینند اما اوضاع در استقلال کاملا متفاوت است و ریکاردو ساپینتو جای خود را به جواد نکونام داده است.

تغییرات علاوه بر کادر فنی، در ترکیب استقلال هم رقم خواهد خورد و به نسبت بازی رفت حداقل شش تغییر احتمالی قابل پیش‌بینی است.

سیاوش یزدانی و رافائل سیلوا، دو مدافع مرکزی استقلال در آخرین تقابل با سپاهان از این تیم جدا شدند و به صورت قطعی در این بازی حاضر نخواهند بود و امید حامدی فر هم فعلا در لیست آبی‌ها جایی ندارد.

در کنار این سه بازیکن، پیمان بابایی و سعید مهری هم در ترکیب اصلی استقلال در دو بازی گذشته حضور نداشتند و بعید است نکونام امشب از آنها به صورت فیکس استفاده کند.

علیرضا رضایی هم امشب راهی برای حضور در جمع یازده بازیکن آغاز کننده این دیدار ندارد و سیدحسین حسینی با دو کلین شیت در دو هفته ابتدایی لیگ، گلر اول استقلال خواهد بود.

اما دیگر بازیکنی که احتمال دارد جمع تغییرات استقلال برای بازی امشب را به عدد هفت برساند، جعفر سلمانی است که در صورت صلاحدید نکونام، بعید نیست جای خود در ترکیب اصلی را به مهرداد محمدی بدهد و یا اگر آبی‌ها دست به تغییر سیستم بزنند، سلمانی نیمکت نشین شود.

با این حساب استقلالی‌ها در حالت عادی حداقل شش تغییر به نسبت آخرین حضور در نقش جهان تجربه خواهند کرد و اگر سلمانی از ابتدا به میدان نرود، شمار این تغییرات به عدد هفت خواهد رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها