کد خبر: 686296
تاریخ انتشار :

ترکیب استقلال برابر سپاهان با سورپرایز مهم

جواد نکونام تصمیم گرفته است تیمش را برای بازی بزرگ برابر سپاهان، با یک تغییر سیستم مهم روانه میدان کند.

ترکیب استقلال برابر سپاهان با سورپرایز مهم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، حساس‌ترین دیدار هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر میان تیم‌های استقلال و سپاهان برگزار می‌شود. آبی‌های پایتخت با روحیه بالا از کسب 6 امتیاز در دو دیدار ابتدایی لیگ، به مصاف حریف قدرتمند خود می‌روند و امیدوارند به طلسم ناکامی‌های خود در اصفهان پایان دهند.

برای این بازی، جواد نکونام دست به تغییر بزرگی در ترکیب تیمش زده و با سیستم 3-5-2 و با استفاده از سه مدافع، پای به زمین مسابقه می‌گذارد. مسئله‌ای که باید دید در نهایت چه نتیجه‌ای برای آبی پوشان به دنبال خواهد داشت.

* سیدحسین در پی هت‌تریک کلین‌شیت

کاپیتان استقلال روز فوق العاده‌ای برابر ملوان داشت و با مهار یک ضربه پنالتی، ناجی تیمش شد. او امروز کار دشواری در دیدار برابر سپاهان دارد و هواداران امیدوار به کلین‌شیت سوم او هستند.

* استفاده از دفاع سه نفره در اصفهان

نکونام برای این بازی تصمیم گرفته است تا از سه مدافع در ترکیب تیمش بهره ببرد. محمدحسین مرادمند و روزبه چشمی در بازی قبل برابر ملوان به میدان رفتند و حالا ایمان سلیمی نیز به جمع آنها اضافه شده است.

* صالح و ابوالفضل در نقش وینگ بک

با توجه به تغییر سیستم استقلال، حالا حردانی و جلالی وظیفه سختی را بر گردن دارند. آنها باید خیلی سریع در برابر حملات سپاهان به خط دفاعی اضافه شوند و در حملات نیز برای تیمشان موقعیت‌سازی کنند. ضمن اینکه هر دوی آنها باید برابر رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور صف‌آرایی کنند.

* خط هافبک دست‌نخورده باقی ماند

همان سه هافبک استقلال در دیدارهای قبلی، امروز نیز از ابتدا کارشان را آغاز می‌کنند. زبیر نیک‌نفس به عنوان هافبک دفاعی باید برابر خط میانی پرقدرت سپاهان قرار بگیرد. آرش رضاوند و مهدی مهدی‌پور نیز جلوتر از او برای کمک به مهاجمان بازی می‌کنند.

* یامگا در نقش مهاجم

کوین یامگا که در این دو فصل به عنوان مدافع راست، وینگ بک راست، وینگر راست و فوروارد بازی کرده، امروز نیز در نقش مهاجم و در کنار ارسلان مطهری بازی می‌کند و امید گلزنی استقلال به شمار می‌رود.

ترکیب استقلال برای دیدار با سپاهان به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی ، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و کوین یامگا

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها