کد خبر: 686401
تاریخ انتشار :

فهرست نامزدهای احتمالی جانشینی منصوریان

با جدایی علیرضا منصوریان از فولاد صحبت از گزینه‌های مختلفی برای جانشینی این مربی است.

فهرست نامزدهای احتمالی جانشینی منصوریان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه" پایان کار هافبک سابق تیم ملی و استقلال با فولاد خوزستان در لیگ بیست و سوم خیلی زودتر از چیزی که تصور می‌شد رقم خورد و شاید باورش سخت باشد، اما مدیران فولاد باید خیلی زود به دنبال گزینه جانشینی برای نیمکت تیمشان باشند. 

در همین ساعات پس از برکناری اسامی مختلفی نیز مطرح شده که در میان آنها نام دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی، هم دیده می‌شد اما اخبار حاکی است که حضور این مربی کروات روی نیمکت فولاد در این فصل منتفی است. 

گزینه‌های دردسترس 

نکته اینجاست که مربی ایرانی تقریبا تازه از تنور داغ لیگ برتر بیرون آمده باشد در حال حاضر شاید دو سه گزینه بیشتر نباشند؛ محرم نویدکیا و مازیار زارع و افشین قطبی دو تای اولی مربیانی جوان هستند و پیش از این فقط روی نیمکت تیم‌هایی نشسته‌اند که سابقه بازی و کاپیتانی در آن را داشته و تیم شهرشان بوده است. قطبی نیز که نامش برای تیم امید هم مطرح بود مثل همیشه مخالفان جدی و موافقان خاص خودش را در فوتبال ایران دارد. 

از این نظر می‌توان گزینه‌های اکتیو در دسترس کم هستند، هرچند صحبت از حسین فرکی هم هست که گرچه چند سالی است از فوتبال سطح اول و لیگ برتر فاصله گرفته اما وجود قهرمانی با فولاد در لیگ برتر در کارنامه‌اش می‌تواند وجود نامش را در میان گزینه‌ها توجیه کند.  

البته این‌ها منوط به این است که فولادی‌ها بخواهند یک چهره آشنا به فوتبال ایران را جذب کنند در غیر این صورت گزینه‌های خارجی نسبتا زیادی برایشان وجود خواهد داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها