کد خبر: 686806
تاریخ انتشار :

خمس هافبک دفاعی نداشت، یکی ساخت! (عکس)

حضور سید محمد حسینی در پست هافبک دفاعی، شاید جالب‌ترین نکته ترکیب اصلی روز گذشته تراکتور بود.

خمس هافبک دفاعی نداشت، یکی ساخت! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته و زمانی که پاکو خمس ترکیب را برای بازیکنان خواند، حضور یک نام در پست غیرتخصصی توجهات را به خود جلب می‌کرد: سیدمحمد حسینی در پست هافبک دفاعی. او فصل گذشته مدافع مرکزی ثابت سرخپوشان تبریزی بود اما این فصل از ترکیب اصلی دور شده و جای خود را به عارف آقاسی و شجاع خلیل‌زاده داده بود.

البته از تمرینات یک هفته اخیر تراکتور اینطور برمی‌آمد که حسینی در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت اما تغییر پست ناگهانی او، بسیار بعید و عجیب بود. با این حال این بازیکن در پست جدید خود عملکرد مطمئنی داشت و توانست جای صفا هادی را به خوبی پر کند.

باتوجه به مشخصه‌های دفاعی و فیزیک مناسب، حسینی در این نقش درخشید و در بین بازیکنان تراکتور نیز تمجید بسیاری از آنها را به خود برانگیخت.

پاکو خمس نیز از عملکرد محمد حسینی در پست هافبک دفاعی رضایت کاملی داشت و هیچ بعید نیست که از بازی بعدی، صفا هادی که این فصل چندان هم رضایت‌بخش ظاهر نشده، بازیکن ذخیره حسینی باشد.

نکته جالب اینکه اولین کلین‌شیت فصل تراکتور هم در روز بازگشت سیدمحمد حسینی به ترکیب رقم خورد تا او با خوشحالی زمین را ترک کند و به استقبال بازی بعدی برود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها