کد خبر: 686780
تاریخ انتشار :

اصرار عجیب وینی: باید با مصدومیت بازی کنم!

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، قصد داشت با وجود مصدومیت به حضورش در زمین برابر سلتاویگو ادامه دهد.

اصرار عجیب وینی: باید با مصدومیت بازی کنم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از ابتدای فصل تا به حال با معضل جدی مصدومیت ستاره‌های تیمش روبرو بوده و این موضوع باعث نگرانی کادر فنی و هواداران این تیم شده است. 

کورتوا در فاصله دو روز تا شروع فصل جدید رقابت‌های لالیگا و ادر میلیتائو در همان هفته اول این مسابقات دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شدند و زیر تیغ جراحی رفتند تا چندین ماه دور از میادین باشند.

اما این پایان کار نبود و وینیسیوس جونیور هم در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لالیگا و در دیدار برابر سلتاویگو دچار مصدومیت جدی شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. او در همان دقایق ابتدایی از میدان بیرون رفت و کار را از روی نیمکت دنبال کرد. 

حالا DAZN اسپانیا خبر داده که این ستاره برزیلی اصرار داشت که با وجود احساس درد و مصدومیت همچنان به حضورش در زمین ادامه دهد و بارها از پزشکان تیم خواست که بانداژ پایش را محکم‌تر ببندد تا او بتواند به بازی برگردد. 

با این حال، تیم پزشکی و کارلو آنچلوتی به هیچ وجه حاضر نشدند چنین ریسک بزرگی را بپذیرند و او را از زمین بیرون کشیدند تا خوسلو به عنوان جانشین وارد میدان شود.

گفته می‌شود وینیسیوس شش هفته از میادین دور خواهد بود و چندین بازی در لالیگا و لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد، خبری که اصلا به مذاق رئالی‌ها خوش نخواهد آمد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها