کد خبر: 687473
تاریخ انتشار :

پدیده جدید تیم ملی اسپانیا: همه می‌گویند دریبل بزن!

لا مین یا مال، پدیده بارسا، که اخیرا تصمیم گرفت برای تیم ملی اسپانیا بازی کند و نه مراکش، می‌گوید از آغاز به همه گفته بوده که تصمیمش بازی با پیراهن لا رو خا ست.

پدیده جدید تیم ملی اسپانیا: همه می‌گویند دریبل بزن!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، لامین یامال، پدیده کم سن و سال باشگاه بارسلونا، این روزها همه نگاه‌ها را در فوتبال اسپانیا به خود جلب کرده است.

از وقتی ژاوی این ستاره نوجوان را وارد ترکیب اصلی تیمش کرد او با نمایش‌های درخشان آنقدر خوب کار کرده که بسیاری از هواداران بارسا و کارشناسان از یامال به عنوان ستاره‌ای یاد می‌کنند که در آینده می‌تواند روزهای اوج لیونل مسی با پیراهن بارسا را تکرار کند.

یامال اما در فوتبال ملی این اختیار را داشت که برای تیم‌های ملی اسپانیا و مراکش به میدان برود. او در اسپانیا متولد و بزرگ شده اما پدرش مراکشی است. فدراسیون فوتبال مراکش تلاش زیادی داشت تا او را راضی به بازی کردن با پیراهن شیرهای اطلس کند و امیدوار بود درخشش مراکش در جام جهانی قطر بتواند یامال را راضی کند.

اما چند روز پیش فدراسیون فوتبال اسپانیا رسما اعلام کرد که لامین یامال بازی با پیراهن تیم ملی اسپانیا را انتخاب کرده است. او پیش از این در تیم‌های ملی رده‌های سنی این کشور هم بازی کرده بود.

پدیده بارسا و اسپانیا امروز در مصاحبه‌ای که با سایت فدراسیون فوتبال این کشور گفت: "بازی کردن برای اسپانیا فوق‌العاده است. دلم می‌خواهد از بازی در این تیم ملی بیشترین لذت را ببرم. من در آرامش کامل هستم. همان‌طور که در رختکن بارسا احساس راحتی کامل دارم، می‌دانم در رختکن لاروخا هم همین شرایط را خواهم داشت". 

یامال در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: "من از وقتی بچه بودم با کسانی فوتبال بازی می‌کردم که خیلی از من بزرگتر بودند. مادرم نگران بود که صدمه ببینم، ولی من می‌گفتم آرام باش و به من اعتماد کن".

سایت فدراسیون اسپانیا از یامال پرسید هم‌تیمی‌های ملی‌پوشش در بارسا برای بازی در لاروخا به او چه توصیه‌هایی داشته‌اند. او گفت: "من همیشه با بالده صحبت می‌کنم و او توصیه‌اش این است که از فضای تیم ملی لذت ببرم و دریبل بزنم. گاوی هم از من خواست بدون ترس خودم را نشان بدهم و پدری هم همین‌طور. آنها به من خیلی کمک کردند".

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها