کد خبر: 688690
تاریخ انتشار :

عصبانیت هواداران چلسی از گری لی نه کر

گری لی نه کر، مجری معروف برنامه مچ آو د دی، جدول اولویت پرداختن به تیم‌های لیگ برتری در این برنامه در فصل قبل را منتشر کرد که با اعتراض هواداران چلسی روبرو شد.

عصبانیت هواداران چلسی از گری لی  نه کر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سان، هواداران برخی باشگاه‌های لیگ برتر در مورد جایگاه و پرداختن به تیم‌شان در برنامه مچ آو دِ دی اعتراضاتی دارند و لینه‌کر، مجری این برنامه با منتشر کردن جدول جایگاه تیم‌ها در این برنامه هواداران بسیاری از تیم‌ها را ناامید کرده است. این جدول رتبه و اهمیت هر تیم و پرداختن به آن در برنامه مچ آو د دی  را نشان می‌دهد.

او همچنین یک جدول از لیگ را تهیه کرده است که میانگین جایگاه هر تیم در ترتیب اجرای برنامه‌اش را نشان می‌دهد.

تماشای این جدول برای هواداران بسیاری از تیم‌ها خوشایند نبود. در صدر آنها هواداران چلسی هستند، زیرا این باشگاه، علیرغم اینکه در بین ۶ باشگاه بزرگ لیگ برتر است، در در رده هجدهم این جدول قرار دارد.

منچسترسیتی در صدر جدول قرار دارد و میانگین امتیاز آنها در فصل گذشته این برنامه، 2.1 بوده است و رقیب آنها، آرسنال با میانگین 2.4 پشت سر آنها قرار دارد.

لینه‌کر در این باره توضیح داد: «تیم‌هایی که مدعی قهرمانی هستند طبیعتا در بالای جدول پخش قرار دارند و در رده‌های بعد باشگاه‌هایی را داریم که در قعر جدول و خطر سقوط هستند. در رتبه‌های پایانی هم تیم‌های وسط جدول لیگ برتر قرار می‌گیرند."

در فرمت نهایی رتبه‌بندی لینه‌کر، سیتی، آرسنال، تاتنهام، لیورپول و منچستر یونایتد که در بالای جدول لیگ برتر قرار داشتند و برای قهرمانی و سهمیه رقابت می‌کردند، به همراه لیدز سقوط‌ کرده که برای بقا می‌جنگید در بالای جدول، و چلسی، فولام و کریستال پالاس که در میانه جدول لیگ برتر حضور داشتند، در قعر جدول قرار دارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها