کد خبر: 688841
تاریخ انتشار :

انتظار تمام شد: بازگشت ناجی رئال مادرید

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، این فرصت را خواهد داشت که از هفته آینده به ترکیب این تیم برگردد.

انتظار تمام شد: بازگشت ناجی رئال مادرید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید با بحران جدی مصدومیت برای رئال مادرید آغاز شد تا کار برای کارلو آنچلوتی روی نیمکت این تیم دشوار شود. 

مصدومیت تیبو کورتوا در فاصله دو روز تا شروع فصل و همچنین پارگی رباط صلیبی ادر میلیتائو در اولین دیدار فصل جدید باعث شد که دو مهره کلیدی احتمالا تا پایان این فصل از دسترس آنها خارج شوند. 

در حالی که بسیاری معتقد بودند پس از جدایی کریم بنزما و بازیکنانی مانند مارکو آسنسیو، حالا وظیفه سنگین درخشش در خط حمله رئال برعهده وینیسیوس جونیور است اما او هم در بازی هفته سوم مصدوم شد تا شوک بدی به تیمش وارد شود. 

این ستاره برزیلی در طول چند هفته اخیر سعی کرد روند درمانش را با بیشترین سرعت ممکن طی کند، هرچند در نهایت موفق نشد خودش را به بازی حساس فردا شب برابر اتلتیکو مادرید در واندا مترو پولیتانو برساند اما آ.اس خبر داده که او برای بازی هفته بعدی آماده خواهد بود. 

هرچند این احتمال وجود دارد که وینیسیوس نتواند در دیدار برابر خیرونا هم از ابتدا در ترکیب رئال به میدان برود اما بدون شک فرصت بازی برای این تیم پس از دوری طولانی مدتش از میادین را در حد چند دقیقه پیدا خواهد کرد و این خبر بسیار خوبی برای کادر فنی و هواداران رئال است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها