کد خبر: 688902
تاریخ انتشار :

بارسلونا از شر یک وابستگی بزرگ خلاص شد

در بارسلونا دیگر شاهد وابستگی زیاد به پدری نیستیم و تیم بدون او نیز توانسته نتایج خوبی کسب کند.

بارسلونا از شر یک وابستگی بزرگ خلاص شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، پدری در دو فصل گذشته 45 بازی را از دست داده و تیم تنها 20 بازی را برده بود اما غیبت ستاره اهل جزایر قناری در فصل جاری با نتایج بد همراه نبوده و بارسا بدون او همه بازی‌هایش را برده است.

بارسلونا در دو فصل گذشته اسیر وابستگی بیش از اندازه به پدری بود و در غیاب هافبک با استعداد ملی پوش، نتایج خوبی کسب نمی‌کرد. تا جایی که بارسا تنها توانست 20 بازی از 45 بازی که پدری را در اختیار نداشت، برنده شود. در یازده متوقف شد و چهارده شکست را نیز تجربه کرد.

پدری فصل قبل در 15 بازی غایب بود. هفت برد، شش باخت و دو تساوی حاصل کار شاگردان ژاوی در بازی‌های بدون پدری بود. دو سال پیش، 30 بازی بدون پدری که در آن بارسا هشت بازی را باخت، 9 بازی را مساوی کرد و سیزده بازی را نیز برد.

در فصل جاری به نظر می‌رسد که همه چیز تغییر کرده است. پدری در 24 آگوست در تمرین مصدوم شد و از آن زمان تاکنون به دلیل مصدومیت از ناحیه ران نتوانسته در چهار بازی به میدان برود. چهار بازی بدون او (ویارئال، اوساسونا، بتیس و آنتورپ) و چهار پیروزی برای بارسا. 

بارسا به نظر وابستگی به پدری را پشت سر گذاشته ولی به این معنا نیست که پدری دیگر یک بازیکن ارزشمند برای ژاوی محسوب نمی‌شود و برعکس، کادر فنی مشتاقانه منتظر بازگشت او است و حضور او را برای کسب موفقیت در فصل جاری حیاتی می‌داند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها