کد خبر: 688329
تاریخ انتشار :

بارسلونا تابستان امسال گردباد خرید!

ژوائو کان سل و دیشب در سمت راست دفاعی بارسلونا مثل یک گردباد بود و بارها مدافعان بتیس را آزار داد.

بارسلونا تابستان امسال گردباد خرید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، یکی از ستاره های بزرگ دیدار بارسا مقابل بتیس، ژوائو کانسلو، مدافع کناری پرتغالی جدید آبی و اناری‌ها، بود. او مانند هموطن خود ژوائو فلیکس، دیروز اولین بازی خود را به عنوان شروع کننده با پیراهن بارسلونا و همچنین اولین بازی خود را در ورزشگاه مونتجوئیک انجام داد. کانسلو از همین ابتدا ضرب شستش را نشان داد و مشخص کرد که قرار نیست از ترکیب ثابت بارسا بیرون برود. او به سرعت ارزش هایش را ثابت کرد.

درخشش دیشب او چه در حمله و چه در دفاع اولین قدم او برای تبدیل شدن به مدافع راست ثابت بارسلونا بود. کیفیت بالای کانسلو در بازی که با یک گل زیبا در دقیقه 81 نیز همراه شد، به خوبی مشهود بود. او بارها در سمت خودش میراندا را آزار داد و مثل یک گردباد بود. بیش از 6 سال از گلزنی او در لیگ اسپانیا می گذشت. آخرین گل او در لالیگا با پیراهن والنسیا در بازی مقابل دپورتیوو در 2 آوریل 2017 به ثمر رسید.

مدافع کناری پرتغالی نشان داد که در دوران حضورش در منچسترسیتی زیر نظر پپ گواردیولا چیزهای زیادی یاد گرفته است. به همین دلیل او در زمین به عنوان چیزی فراتر از یک مدافع کناری معمولی عمل می‌کند. وقتی کانسلو بفهمد که تیم در حمله به آن نیاز دارد، هیچ مشکلی برای ترک جناح راست برای ظاهر شدن به عنوان یک وینگر یا حتی یک هافبک تهاجمی ندارد.

کانسلو هنوز از نظر بدنی به اوج خود نرسیده اما علی رغم نفوذهای فراوان، هرگز وظایف دفاعی خود را فراموش نکرد. او روی گل اول بارسا نقش داشت و گل پنجم را هم زد تا ژاوی نتواند راضی‌تر از این باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها