کد خبر: 689147
تاریخ انتشار :

هشدار به اینتر: نباید مثل یووه اشتباه کنیم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، در آستانه دیدار با سا سو لو گفت انتظار دارد تیمش در بازی مقابل تیمی سازمان‌یافته مثل سا سو لو با اراده بیشتری بازی کند.

هشدار به اینتر: نباید مثل یووه اشتباه کنیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فردا در یک بازی خانگی به مصاف ساسولو می‌رود. شاگردان اینزاگی فصل جدید سری آ را درخشان آغاز کرده‌اند و در پنج هفته اول همه امتیازهای ممکن را به دست آورده‌اند.

اما سیمونه اینزاگی به شاگردانش هشدار داد و گفت ساسولو تیمی بسیار سازمان‌یافته است و مربی کاربلدی دارد. او گفت انتظار دارد نراتزوری با اراده‌ای بیشتر از بازی‌های قبلی و با تمرکزی بیشتر در محوطه جریمه به مصاف این تیم برود.

ستایش از بازیکنان قدیمی اینتر

تیم ما تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته ولی بازیکنانی که از قبل در تیم بودند در این چند هفته نقش مهمی داشتند. آنها به تازه‌واردها کمک کردند تا با دنیای اینتر زودتر هماهنگ شوند. من در تیم خواستن را می‌بینم. همه بازیکنان از روز اول که پیش‌فصل را شروع کرده‌ایم سخت تلاش کرده‌اند.

انتقاد از برنامه فشرده بازی‌ها

بازی فردا چهارمین بازی ما در 10 روز خواهد بود. آن هم در حالی که عده زیادی از بازیکنان ما اخیرا در خدمت تیمهای ملی بودند. ولی من خوش‌شانسم که مربی تیمی پرتلاش و جدی‌ام. درباره ترکیب تصمیم نگرفته‌ام. امروز عصر تمرین می‌کنیم و بعد تصمیم خواهم گرفت.

ساسولو سه روز پیش یوونتوس را شکست داده، باید اراده بیشتری نشان بدهیم

آنها چند روز پیش با یک نمایش عالی یوونتوس را شکست دادند و یک مربی کاربلند دارند که تیمی بسیار سازمان‌یافته ساخته و پرداخته کرده است. ما باید عملکردی عالی داشته باشیم و با اراده‌ای حتی بیشتر بازی کنیم. البته ما مدتها است اینطور هستیم و فصل گذشته هم غیر از این نبودیم. هدف این است که وقتی در محوطه جریمه حریف هستیم تمرکز بیشتر و اراده‌ای بیشتر برای گلزنی داشته باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها