کد خبر: 677527
تاریخ انتشار :

هشدار اس پی نات زولا درباره سرعت سردار و هم تیمی هایش

لئوناردو اس پی نات زولا، مدافع چپ رم، در آستانه مسابقه حساس با لورکوزن در لیگ اروپا، درباره سرعت بالای این تیم هشدار داد.

هشدار اس پی نات زولا درباره سرعت سردار و  هم تیمی هایش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش "سه"، اسپیناتزولا همراه ژوزه مورینیو در نشست خبری رم در آستانه بازی با بایر لورکوزن شرکت کرد و به سوالات پاسخ داد. او گفت، برابر اینتر مرتکب اشتباهی شده که دیگر آن را تکرار نخواهد کرد.

انتظار از بازی با بایر

فردا با یک تیم بزرگ روبه‌رو می‌شویم، یک تیم خیلی سریع که جلویش باید حواسمان کاملا متمرکز باشد. پنج، شش بازیکن آنها سرعت دیوانه‌واری دارند. بازی قشنگی خواهد شد.

تصمیم گیری درباره آینده بر اساس نتایج نهایی این فصل

نمی‌دانم چه جوابی بدهم. امروز آینده من است. می‌روم خانه تا پسرم را ببوسم و درباره بازی فردا فکر کنم، که خیلی مهم است. هنوز یک ماه و نیم دیگر از فصل مانده.

بازی در اروپا بیشتر به قدرت روانی بستگی دارد یا توان تاکتیکی؟

تحلیل این مسئله چیز خوبی می‌شود. در اروپا فضای بیشتری برای کار پیدا می‌کنید، تیم‌هایی هستند که بیشتر دست به ابتکار می‌زنند، که به فکر حمله و زدن گل هستند.

اشتباه منجر به گل جلوی اینتر

اشتباهی است که در گذشته به ندرت مرتکب آن شده‌ام. می‌خواستم حمله کنم اما مجازاتم کردند. حدس زدم که قرار است پاس بدهند و می‌خواستم توپ را بدزدم که دامفرایز فرصت پیدا کرد فرار کند. متاسفم. دیگر مرتکب چنین اشتباهی نخواهم شد.

راست پا بودن و علاقه به بازی در سمت راست

مسئله مهم، بازی فردا و پیروزی در آن است. نقش من در سمت چپ است اما اگر کسی در سمت راست نباشد، آنجا هم بازی خواهم کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها